سرگرمی

فال ابجد امروز چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳

بازتاب آنلاین، فال روزانه ابجد امروز چهارشنبه هفدهم است مرداد 1403 را بخوانید و از وقایع سر راه خود مطلع شوید.

فال برای متولدین امروز فروردین

ابجد طالع شما: بب

تعبیر: اگر خیلی تلاش کنی تا موفقیت دور نیستی، به زودی می توانی خودت را به آرامش و آسایش برسانی و شادی و شادی را به قلبت بیاوری، نگذار مشکلات زندگی به دلت وارد شود، به زودی عاقبت به خیر می شوی. ثروتی که شما آن را به ارمغان می آورد بسیاری از شادی. منتظر شنیدن خبرهای بد نباش در عوض، ذهن خود را برای تصمیم گیری منطقی آموزش دهید. از رفتار ریاکارانه اطرافیانتان ناامید و دلسرد می شوید، اما با صداقت خود به هدف می رسید. اخلاص و ایمان به خود بهترین دارایی شماست. بدبینی و شک را از خود دور کنید.

فال برای متولدین امروز اردیبهشت ماه

ابجد فال تو: BA AA

تعبیر: عیب خوب است. خیر و برکت در زندگی شما جاری می شود، می توانید به اهداف خود برسید و به آرامش برسید، بهتر است قصد انجام معاملات مالی را داشته باشید. آن را به تاخیر بیندازید زیرا برای شما خوشایند دیده نمی شود، ممکن است با مشکلات بزرگی مواجه شوید. به سفری خواهید رفت که برای همیشه در ذهن شما باقی خواهد ماند. شما به زندگی با تصویر بزرگ نگاه می کنید، به همین دلیل است که بسیاری از اتفاقات را یا نمی بینید یا با بی تفاوتی از کنار آنها می گذرید که باعث می شود بارها از یک سوراخ گاز بگیرید. درک درستی از مسائل زندگی پیدا کنید تا تصمیماتی که در زندگی می گیرید درست باشد.

فال برای متولدین امروز خرداد

ابجد فال تو: ج.ا

تعبیر: به زودی گره از کار شما باز می شود، زمان به خواست شما می رسد، در آینده خوشبخت می شوید، بهتر است; در زندگی مواظب خودت باش، زیرا یکی به تو حسادت می کند و می خواهد جای تو را در امور کاری بگیرد، اما به لطف خدا نمی تواند برایت مشکلی ایجاد کند. چیزی می شنوید که باعث می شود فرد جدیدی را ببینید. شما بسیار حساس هستید و با کوچکترین اتفاقی ناراحت می شوید. این موضوع اصلا به نفع شما نیست. از شانس خود شکایت نکنید، در عوض هر چه زودتر شروع به کار کنید. از کسی که در سختی ها با شما بوده است قدردانی کنید، از صمیم قلب با او مهربان باشید.

فال برای متولدین امروز تیر

ابجد فال تو: ABA

تعبیر: فال خوب نیست. نیت بدی در سر دارید، در زندگی خود با مشکلات بزرگی مواجه خواهید شد، اگر بخواهید به کارهای نادرست و ناشایست در زندگی خود ادامه دهید، طالع شما تیره می شود و مشکلات زیادی را در شما ایجاد می کند. . با زندگی که الان دارید کمی احساس بیگانگی می کنید و نمی دانید چه نقشی در زندگی خود دارید به همین دلیل در تصمیم گیری دچار سردرگمی می شوید. خودتان را پیدا کنید و سپس وارد کارهای مختلف شوید. اتفاق جدیدی در زندگی شما می افتد و کسی قلب شما را می دزدد. این به شما انرژی جدیدی می دهد.

♌ فال برای متولدین امروز مرداد

فال شما: DBD

تعبیر: فال خوبی دارید. اتفاقات خوب و خوشایند در زندگی برای شما رخ می دهد، به هدف خود خواهید رسید، روزنه ای در زندگی شما ایجاد می شود، از شر بدخواهان در امان خواهید بود و شادی را در زندگی ایجاد خواهید کرد. به این معنی نیست که حساب پاک است. سوال خود را مستقیماً بپرسید تا پاسخ مورد نیاز خود را دریافت کنید. شما کسی نیستید که باید نگران این وضعیت باشید. دایره دوستان و همکاران خود را گسترش دهید. خودتان را به یک یا دو نفر محدود نکنید. اخباری را که به درستی به شما می رسد بررسی کنید.

♍ فال برای متولدین امروز شهریور

ابجد فال تو: А А Д

تعبیر: فال روشن است. به زودی غم از وجودت زدوده می شود، به غرور و موفقیت بزرگی دست می یابی، زندگی ات مرتب می شود، به ثروتی می رسی که شادی را در تو ایجاد می کند و به هدفت می رساند. شما در حال انجام یک ریسک بزرگ در زندگی خود هستید. با رفتار سریع و عصبی خود ناخواسته کسی را که خیلی دوستش دارید ناراحت می کنید. یک نفر بدون اینکه متوجه باشد شما را بازی می دهد تا از موقعیتی به نفع خود استفاده کند، دوست و دشمن خود را بشناسید. بی دلیل از کسی سیاه نمایی نکنید وگرنه برای او تبدیل به عادت می شود.

♎ فال برای متولدین امروز مهر

ابجد فال شما:

تعبیر: رویاهای بزرگی دارید که برای رسیدن به آنها باید تلاش بیشتری از خود نشان دهید وگرنه هیچ کدام از آنها برای شما محقق نمی شود. نگران وضعیت مالی خود نباشید، آینده بسیار خوبی در پیش دارید، فقط امیدوار باشید و قوی ادامه دهید. گاهی اوقات از سوراخ سوزن عبور می کنید اما از دروازه نه. شما با اتفاقاتی که برایتان پیش آمده بسیار جدی و سخت برخورد می کنید، بسیاری از این اتفاقات ساده و معمولی هستند و نیاز به تحقیق و حساسیت زیادی ندارند. فقط با کار اضافی خود را خسته تر خواهید کرد. خوشحالی خود را دریغ نکنید و به اتفاقاتی که رخ می دهد لبخند بزنید.

♏ فال برای متولدین امروز آبان

ابجد فال تو: DBA

تعبیر: از روشن شدن مسائل می ترسید و نگران هستید و ممکن است اسرار شما فاش شود، سعی کنید همه چیز را به خدا بسپارید و زبان خود را حفظ کنید. اگر پول به دست آوردید آن را هدر ندهید زیرا تا چند روز آینده تحت فشار مالی خواهید بود. حق شما را نادیده نگیرید وگرنه نادیده گرفتن حق شما برای دیگران تبدیل به عادت می شود. در کار خود ثابت قدم باشید و از توصیه بزرگان استفاده کنید. به چیزهای دنیوی حریص نباشید، بیهوده شما را خسته می کند. اگر چیزی شما را آزار می دهد، در مورد آن با کسی که به آن اعتماد دارید صحبت کنید.

♐ فال برای متولدین امروز آذر

ابجد فال تو: JBA

تعبیر: رفتار نامناسبی از خود نشان می دهید که به زودی برای شما مشکل ساز می شود، سعی کنید اخلاق خوب و پسندیده ای داشته باشید. اگر از اطرافیان خود سخنان نامناسبی درباره خود شنیده اید، بهتر است آنها را نادیده بگیرید تا دست از کارشان بردارند. مدیتیشن را بیاموزید و اجازه دهید اطرافیانتان در کارتان به شما کمک کنند. زندگی شما راحت تر خواهد شد. نگران نباشید، فرصتی خواهید داشت که به موقع آن را جبران کنید. گاهی اوقات باور کردن باعث می شود مرتکب اشتباهات بزرگی شوید. با احتیاط و سختگیری به چیزها و افراد نگاه کنید و تحت تأثیر احساسات آنی قرار نگیرید.

♑ فال برای متولدین امروز دی

ابجد فال شما: cbc

تعبیر: اگر برای حل مشکلی تلاش می کنید، زمان زیادی می برد و باید تلاش زیادی کنید، اما خداوند در این راه با شماست. فردی که به او وابسته هستید با شما نیست، پس بهتر است از ذهن او خارج شوید. گاهی اوقات شما بیش از حد مثبت هستید، گاهی اوقات باید به آنچه می شنوید و می بینید شک کنید. حوادث و اتفاقات زیادی برای شما پیش خواهد آمد که برخی از آنها ممکن است شما را شگفت زده کند. این روزها به مسائلی که مهم نیستند زیاد فکر می کنید و خودتان را مضطرب و بی خواب می کنید. مشکلات خود را بنویسید تا متوجه شوید که آنقدرها هم ترسناک نیستند.

♒ فال برای متولدین امروز بهمن

ابجد فال تو: bcd

تعبیر: شما دشمنان و بدخواهان زیادی در اطراف خود دارید که اگر همچنان نسبت به آنها بی تفاوت باشید، بر شما غلبه خواهند کرد. روزهای سختی را پشت سر گذاشتی اما روزگار وجه خوبش را هم به تو نشان خواهد داد، فقط امیدت را به خدا از دست نده. خبرهایی می شنوید که مانند آب روی آتش غم و اندوه شما را از بین می برد و انرژی تازه ای به شما می بخشد. از تنهایی خود بیرون بیایید و درها را باز کنید. یکی دنبالت میگرده اگر واقع بین و منصف باشید، خواهید دید که در بهترین وضعیت قرار دارید. بهتر است از فرصت استفاده کنید و تا جایی که می توانید بالا بروید.

♓ فال برای متولدین امروز اسفند

ابجد فال تو: بابا

تعبیر: نیت بدی داری و خودت هم می دانی که اگر این کار را انجام دهی به دردسر می افتی پس دست از آن بردار. اگر اطرافیانتان با شما ناسازگار هستند، سعی کنید با آنها مهربان باشید تا از رفتارشان دست بردارند. متأسفانه شما مقدار زیادی از پول را از دست خواهید داد، بنابراین باید بیشتر مراقب باشید. بهتر است دل اطرافیانتان را به دست آورید و آنها را با خود ببرید. دوستی که به شما نزدیک است به شما کمک می کند تا بخش جدیدی از توانایی های خود را کشف کنید. قدر حضور او را بدانیم. برای درخواست کمک یا راهنمایی با شما تماس گرفته خواهد شد. صبور باشید و حتی اگر وقت ندارید پاسخ دهید و موضوع را نادیده نگیرید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا