اخبار روز

ابتکار شهر آمریکا برای بهبود امنیت و آموزش (+عکس)

به گزارش ایمنا، فینیکس آریزونا از افتتاح جدیدترین مرکز تجربه خود با هدف افزایش دسترسی منطقه ای به فناوری های نوآورانه خبر داد. مرکز جدید 5444 متر مربعی شامل یک اتاق آموزشی 20 نفره، یک اتاق کنفرانس 10 نفره و یک اتاق غربالگری 8 نفره است.

مرکز تجربه چیست؟

مرکز تجربه فضایی است که در آن مشتریان بالقوه ارزش برند یک شرکت را یاد می گیرند. وقتی یک مرکز تجربه به خوبی برنامه ریزی شود، بسیار فراتر از یک ارائه معمولی است و شامل اجزای چند رسانه ای، داستان سرایی پویا و ورودی مخاطب برای شکل دادن به نمایش ها می شود. مراکز تجربه با فراهم کردن فرصت هایی برای یادگیری تجربی به تبدیل یک ارائه معمولی به یک تجربه به یاد ماندنی و تعاملی کمک می کنند.

تجربه بسیار مهم است و ادراکات موجود را در هر زمینه ای تعیین می کند. در یک مرکز تجربه، چیزها و برنامه‌ها برای تجسم و شخصی‌سازی تجربیات و ارائه ارزش بیشتر سریع‌تر از همیشه به چالش کشیده می‌شوند. مراکز تجربه برای تمرکز، طراحی و هماهنگی تجارب فردا و دستیابی به رشد سودآورتر و پایدارتر، خلاقیت را روی میز می آورند.

مراکز تجربه اغلب از نمایشگرهای کاربردی استفاده می‌کنند که داستان سازمان مورد نظر را بیان می‌کند و می‌تواند شامل تصاویر، ویدیوهای حلقه‌ای، صفحه‌های لمسی و حتی اشیاء فیزیکی با ترکیبی از تمرین‌های صوتی، تصویری و مخاطبان باشد که توسط بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

برای شرکت بسیار مهم است که اطمینان حاصل کند که مخاطبان مجازی حتی در یک فضای فیزیکی به عنوان یک مرکز تجربه پذیرفته می شوند. کارگاه‌هایی مانند اتاق‌های برک‌آوت، تمرین‌ها و نمایش ماژول‌های تعدیل‌شده نیز برای تجمیع تجربیات مهم هستند.

ابتکار شهری آمریکا برای بهبود امنیت و اطلاعات

ویژگی های مرکز تجربه جدید فونیکس

پایتخت آریزونا یکی این یکی از شهرهای در حال رشد در ایالات متحده است که اقتصاد پررونق و جمعیت رو به رشدی دارد و نیاز بیشتری به راه حل های فناوری قوی ایجاد می کند که می تواند به افزایش امنیت و در عین حال افزایش رفاه کمک کند.

فینیکس تصریح کرد که شهرداری‌های محلی و سازمان‌های مجری قانون، و همچنین سازمان‌هایی در بخش‌های حمل‌ونقل، خرده‌فروشی، تدارکات، مراقبت‌های بهداشتی و آموزشی از حضور این مرکز جدید در منطقه بهره‌مند خواهند شد که طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌های نظارتی را ارائه می‌کند. رشد و نوآوری، علاوه بر فضاهای ملاقات و نمایشگاه، جوامع را برای ایجاد جوامع هوشمندتر و ایمن‌تر در سطح محلی و فراتر از آن توانمند می‌سازد.

این مرکز ابزارها و تخصص های مورد نیاز برای بهبود امنیت و قابلیت های هوش تجاری را فراهم می کند و راه حل های نوآورانه ای را برای موفقیت در محیط کسب و کار در حال تغییر امروز ارائه می دهد.

ابتکار شهری آمریکا برای بهبود امنیت و اطلاعات

ویژگی های اضافی مرکز تجربه جدید فونیکس عبارتند از:

  • از تجزیه و تحلیل بلادرنگ در سراسر تسهیلات استفاده کنید، به عنوان مثال. ب- شمارش افراد، تشخیص استفاده از کلاه ایمنی و غیره.
  • یک اتاق نمایشی به سبک تئاتر با آزمایشگاه قابلیت استفاده از تصویر برای نشان دادن عملکرد در شرایط نوری دشوار ایجاد کرد.
  • آموزش و ارائه دمو در مورد کنترل دسترسی

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا