اخبار روز

جزئیات رسید خودروی وارداتی از جانبازان منتشر شد.


به گزارش مانیبان، امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه با گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه تحویل خودروهای ملی به ایثارگران از سال ها قبل متوقف شده بود، اظهار داشت: این موضوع با پیگیری های صورت گرفته رفع شد. تفاهم نامه بین بنیاد شهید، خودروسازان و بانک ها. در دو سال گذشته بیش از 10 هزار خودروی داخلی به جامعه هدف تحویل داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: 400 هزار خانوار از ما حقوق می گیرند و درآمد آنها در دولت سیزدهم 3 تا 5 برابر شد. و سایر اعضای جامعه هدف دارای شغل و درآمد هستند.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این سوال که ایثارگران از میزان کمک های معیشتی بنیاد شهید گلایه دارند، همچنین گفت: با توجه به اینکه در دولت سیزدهم میزان کمک معیشتی به ایثارگران افزایش یافته است، می دانیم که این میزان کمک معیشتی در دولت سیزدهم افزایش یافته است. هنوز کم است . اخیراً مطالعه و مقایسه ای بین درآمد ایثارگران و درآمد افراد جامعه انجام شده است که نشان می دهد احساس رضایت در جامعه ایثارگران به دلیل رضایت بیشتر و ساده بودن بیشتر از سایرین است. مردم. .

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره وضعیت اشتغال جامعه هدف نیز گفت: نرخ بیکاری ایثارگران و خانواده های آنان از 19 درصد به 7.4 درصد کاهش یافته است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید موفق به کسب منابع بیشتر از سهمیه خود شد افزود: 220 هزار کارمند در دولت سیزدهم تغییر وضعیت دادند.

وی افزود: بارها به عملکرد بنیاد شهید اشاره کردیم. در سه سال گذشته به برکت شهدا توانستیم کارهای بزرگی در حوزه های راهبردی، اصلاحات نهادی و ساختاری و خدمات رسانی در دولت شهید رئیسی انجام دهیم.

مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید گفت: آرزوی موفقیت بنیاد شهید در ارتباط با خبرنگاران و اطلاع رسانی آنها را دارم.

قاضی زاده هاشمی افزود: وظیفه خبرنگار گفتن حقیقت به مردم است. این حقیقت پدیده ای نیست که رخ داده باشد بلکه ایجاد شده است. همه پیامبران روزنامه نگار بودند، مبعوث شدند تا حقایق جهان را به مردم منتقل کنند، به همین دلیل مورد آزار و اذیت قرار گرفتند.

وی ادامه داد: دشمنان سعی می کنند همه چیز را کپی کنند، جهادی جعلی مانند سلفیون درست کردند و وسایل مزدور را با هزینه های گزاف ایجاد کردند تا حقیقت به درستی به دنیا منتقل نشود. ممتازترین خدمتگزاران خود را تقدیم مردم می کنید.

قاضی زاده هاشمی با تسلیت به مناسبت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد: ما در میان جامعه فلسطین کم مجاهدت نداشتیم، اما اسماعیل هنیه برای رسیدن به شخصیت برجسته تلاش کرد و خداوند او را عنایت خواهد کرد. شهادت موضوعی برای تغییر تاریخ

وی افزود: متدین اهل سنت بر موانعی که بر او تحمیل شده غلبه می کند و وارد جهاد در راه خدا می شود و با اندیشه پرچمدار واقعی پیوند می زند. خداوند او را پایگاه قرار می دهد و او را بی دلیل به چهره ای تبدیل می کند. شما به عنوان یک خبرنگار، وقتی می خواهید شهیدی را معرفی کنید، باید تک تک مسائل را همانطور که هست ببینید تا واقعیت ها را بیان کنید. بنابراین، آنها باید رفتار بالایی داشته باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: خبرنگار باید با شهدا و حقایق الهی ارتباط برقرار کند تا بتواند آنها را به خوبی بیان کند. خبرنگاران عرصه ایثار و شهادت باید با خبرنگاران دیگر متفاوت باشند زیرا شما حامل سبک زندگی شهدا هستید، باید دیدی متفاوت، آرمان گرایانه و الهی داشته باشید حتی اگر در این عرصه باشید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا