اخبار روز سینما

روزنامه نگاری یک حرفه یا شغل نیست، بلکه نوعی “ماموریت” است.

محمد شیخان مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در پیامی این روز را به خبرنگار تبریک گفت و یادداشتی را منتشر کرد.

بازتاب آنلاین، محمد شیخان مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت و یادداشتی را منتشر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

او خردمند است

روزنامه نگاری یک حرفه یا شغل نیست. علاوه بر این، نوعی «مأموریت» و نوعی کنترل و مدیریت خواسته ها و نیازهای جامعه است.

در روند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، دانش، شجاعت و تقوای خبرنگاران کشورمان نقش و تأثیر انکارناپذیری داشت که همچنان وجدان هوشیار و قوی جامعه را به پاسداری از میراث امام شهید فرا می خواند.

اعتلای جایگاه روزنامه نگار از منظر فرهنگ اسلامی تنها زمانی آشکار می شود که به پیام اخلاق و منش مزین شود.
چشم‌انداز امروز رسانه‌های کشور، تهذیب و تعالی در راستای ارزش‌های الهی است. افقی که تنها با قلم توانای خبرنگاران متعهد و صادق ترسیم می شود. بنابراین وقتی از مسئولیت رسانه ای صحبت می کنیم جلوه آن قلم خبرنگاران و پایبندی آنها به اخبار است و اگر امیدواریم چتر ارزش ها و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی را در رسانه ها بگسترانیم، این بیشترین است. عنصر مهم و اساسی قلم خبرنگاران. قلم خبرنگار، وجدان بیدار جامعه ای است که علاوه بر هویت ملی، به آرمان هایی فراتر از خاک و خون نیز پیوند خورده است.

الان 17 مرداد این ماه، روز خبرنگار است، روز «خبر» و گزارش خبری. امیدواریم خبرنگاران کشورمان به ویژه خبرنگاران صنعتی و انرژی همواره در مسیر عدالت خواهی شایسته سوگند الهی و اعتماد ملت باقی بمانند.

محمد شیخان

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا