اخبار روز

واکنش ظریف به انتقاد از توزیع کرسی های جلسات خارجی پزشکیان

محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور امروز یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد که در آن به انتقادات از نحوه چیدمان صندلی ها در دیدار وزیر امور خارجه اردن با مسعود پاسخ داد. پزشکیان او پاسخ داد.

معاون راهبردی رئیس جمهور پزشکیان در مورد انتقادات در مورد درمان پزشکیان او با مهمانان خارجی پاسخ داد.

به گزارش بازتاب آنلاین، محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور امروز با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس به انتقادها از نحوه چیدمان صندلی ها در دیدار وزیر امور خارجه اردن با مسعود پاسخ داد. پزشکیان او پاسخ داد.

او در این پست نوشت:

“سلام

گروهی از ترتیب برگزاری جلسات خارجی رئیس جمهور محترم انتقاد کردند و آن را هتک حیثیت ایشان دانستند. پس از نزدیک به 40 سال حضور در جلسات سران کشورها با وزرای خارجه و حتی مقامات سطح پایین، می توانم با اطمینان بگویم که شیوه نشستن رئیس جمهور محترم در حال حاضر در سراسر جهان رایج تر است.

در مدت کوتاهی که در اختیار داشتم، با جستجوی سریع در اینترنت و تصاویر دیدارهایم با سران کشورها، نمونه هایی از چیدمان معمول را انتخاب کردم که به ضمیمه ارائه می کنم. این هنر حصول اطمینان از حفظ حیثیت رئیس جمهور هنگام سفر به خارج است. و نه در داخل کشور که همه چیز در اختیار ماست و مهمان نوازی ایرانی همیشه بر تکریم میهمان تاکید دارد.»

به گزارش بازتاب آنلاین، ایمن صفدی وزیر امور خارجه اردن در سفر به تهران با مسعود دیداری دوجانبه داشت. پزشکیان پس از این دیدار، حامیان نامزدهای شکست خورده در انتخابات به دلیل ندانستن آداب دیپلماسی در فضای مجازی به دولت ها حمله کردند.

واکنش ظریف به انتقاد از توزیع کرسی های جلسات خارجی پزشکیان

واکنش ظریف به انتقاد از توزیع کرسی های جلسات خارجی پزشکیان

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا