اخبار خودرو

قیمت بازار هونگچی H5 چقدر است؟

قیمت بازار هونگچی H5 چقدر است؟

هونگچی H5 را می توان لوکس ترین سدان صفر کیلومتر کنونی در بازار کشور دانست. این خودرو محصولی چینی و وارداتی است که قیمت آن در بازار آزاد به محدوده پایداری نزدیک شده است.

به گزارش جدیدترین سایت خبری خودرو، هونگکی H5 یک سدان چینی کلاس D است که توسط گروه خودروهای BMW تولید شده است. بهمن در سیستم وارداتی ارائه شده است. این خودرو از نظر طراحی، ابعاد، کیفیت، تجهیزات و قدرت جزو لوکس ترین سدان های حال حاضر بازار کشور است.

هونگچی H5 یکی از معدود خودروهای چینی و وارداتی است که در عرضه سیستم مورد استقبال قرار گرفت و تقاضای قابل توجهی برای این خودرو به ثبت رسید. در ابتدای حضور هونگچی H5 در بازار آزاد شاهد اعلام قیمت بیش از 6 میلیارد تومانی این خودرو از سوی نمایندگی ها بودیم. اما امروز شاهد هستیم که قیمت این سدان لوکس چینی در بازه معقول تری قرار دارد.

ویدیوی معرفی Hongchi H5

آخرین بررسی های خبرنگار خودرو نشان می دهد که روند خرید و فروش هونگچی H5 در بازار آزاد آغاز شده است. با توجه به آگهی های منتشر شده همچنان برخی دلالان قیمت این سدان وارداتی را بیش از 4 میلیارد تومان اعلام می کنند. اما آنچه در معاملات به چشم می خورد قیمتی نزدیک به سه میلیارد و 750 میلیون تومان است.

نام ماشین قیمت مصوب (تومان) قیمت بازار (تومان)
هونگچی H5 2,909,213,000 3,750,000,000

هونگچی H5 به عنوان یک سدان لوکس چینی در دوره های مختلف سیستم واردات عرضه شده است و در هر دوره تعداد قابل توجهی از متقاضیان خودروهای وارداتی این محصول را انتخاب کرده اند. بنابراین می توان پیش بینی کرد که این خودرو یکی از آن محصولات وارداتی با بازار خوب باشد و شاهد آن هستیم که خرید و فروش قابل توجهی برای H5 به ثبت می رسد.

با در نظر گرفتن حجم واردات و تقاضای ثبت شده برای هونگچی H5، تعداد قابل توجهی از این خودرو به زودی به دست مشتریان BMW Cars خواهد رسید. از سوی دیگر می توان گفت برخی از این خودروها احتمالا وارد چرخه خرید و فروش بازار آزاد شده و رونق تجاری هونگچی H5 را افزایش می دهند. علاوه بر این، با افزایش عرضه، انتظار می‌رود قیمت هونگچی H5 در بازار در صورت ثبات اقتصادی کاهش یابد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا