اخبار روز سینما

تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم Kinds of Kindness مشخص شد

فیلم Kinds of Kindness جدیدترین اثر «یورگوس لانتیموس»، پس از اکران در سینماهای جهان در ماه ژوئن، به زودی برای تماشای خانگی در دسترس خواهد بود.

این فیلم که در ماه مه در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد، یک داستان سه گانه از داستان‌های فریبنده است که به دنبال مردی بدون انتخاب می‌چرخد که سعی می‌کند کنترل زندگی خود را به دست بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی فیلم Kinds of Kindness مشخص شد

این فیلم در تاریخ 27 اوت 2024 (6 شهریور 1403) در پلتفرم‌های دیجیتال مانند Prime Video و Apple TV+ و در تاریخ 8 اکتبر در بلوری/دی وی دی (17 مهر 1403) منتشر خواهد شد.

نسخه دیجیتال و فیزیکی شامل محتوای اضافی، از جمله یک ویژگی به نام همه نوع: چشم‌انداز انواع مهربانی که در آن بازیگران و عوامل فیلم نگاهی پشت صحنه به لباس‌ها، فیلمبرداری و موسیقی فیلم ارائه می‌دهند، خواهد داشت.

فیلم Kinds of Kindness

از بازیگران فیلم انواع مهربانی ها می‌توان به «اما استون» که آخرین‌بار در فیلم نامزد اسکار بیچارگان بازی کرد، همراه با «جسی پلمونز»، «ویلم دفو»، «مارگارت کوالی»، «هونگ چاو»، «مامودو آتی» و «هانتر شفر» اشاره کرد که در هر داستان، نقش‌های جدیدی بازی می‌کنند.

فیلم جدید لانتیموس پس از اولین نمایش در جشنواره فیلم کن با نظرات مختلفی از سوی منتقدان مواجه شد. بسیاری از آنها موافق بودند که این فیلم حتی برای کارگردانی که بیشتر به خاطر داستان‌های غیرعادی‌اش شناخته شده، بسیار عجیب است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آثار «یورگوس لانتیمموس» چیست؟ شما کدامیک از فیلم‌های او را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا