اخبار روز سینما

بهترین فیلم های بازیگر سریال کره ای “دونده دوست داشتنی” + بیوگرافی “بیون وو سوک”

به گزارش پی ام آپ به نقل از فرادید، درام «دونده دوست داشتنی» امسال بسیار مورد توجه مخاطبان کره ای و بین المللی قرار گرفت و بی شک یکی یکی از دلایل این موفقیت خیره کننده حضور چشمگیر و چشمگیر بیون وو سوک بود. او برای بازی در این درام مورد تحسین بینندگان و منتقدان قرار گرفت و در بین طرفداران درام کره ای بسیار محبوب شد.

به گزارش فرادید؛ البته این بازیگر پیش از این در فیلم ها و سریال های موفق دیگری نیز حضور داشته و با ایفای نقش های مختلف نشان داده است که چقدر با استعداد و انعطاف پذیر است. بدون مقدمه، نگاهی به برخی از آثار قبلی او می اندازیم.

1. تیم گل. آژانس ازدواج چوسان (2019)

بیون وو سوک با بازی در نقش «دو جون» در درام «آژانس ازدواج چوسان» استعداد خود را در ژانر عاشقانه تاریخی نشان داد. داستان سریال در دوره چوسون می گذرد و داستان سه مرد جوان خوش تیپ را دنبال می کند که یک آژانس خواستگاری را اداره می کنند و قول می دهند هر مردی را به یک داماد درجه یک تبدیل کنند. با این حال، زمانی که رهبر سازمان، ما هون، درخواست می کند یک آهنگر ساده به نام لی سو را به خواستگاری اشرافی تبدیل کند، با چالش بزرگی روبرو می شوند. در بحبوحه تلاش آنها برای برآورده کردن این درخواست غیرعادی، رازهایی از گذشته آنها دوباره ظاهر می شود که دوستی آنها و موفقیت سازمان آنها را تهدید می کند. در این درام، بیون وو سوک نقش خبرچین خوش تیپ آژانس ازدواج را بازی می کند.

2. رکوردهای جوانان (2020)

داستان این سریال داستان سه جوان است که در صنعت مد مشغول به کار هستند و با تمام وجود برای رسیدن به آرزوهایشان تلاش می کنند. یکی در میان آنها Sa Hae Joon (با بازی پارک بو گوم)، یک مدل جوان مشتاق است که آرزوی بازیگر شدن را دارد. نفر دوم Ahn Jung-ha (Park Soo-dam) است. دختر آرایشگری که آرزوی افتتاح سالن زیبایی خود را دارد. و در نهایت، ما شخصیت Won Hae Hyo با بازی Byun Woo Suk را داریم. او دوست دوران کودکی Hae Joon و یک بازیگر سابق است که به مدلینگ روی آورده است. او خانواده ای ثروتمند دارد و مادرش سعی می کند تمام جنبه های زندگی او را کنترل کند.

بهترین فیلم های بازیگر سریال کره ای "دونده دوست داشتنی" + بیوگرافی "بیون وو سوک"

3. Girl of the 20th Century (2022) (فیلم)

در این درام عاشقانه، بیون وو سوک نقش پونگ وون هو، دانش آموز خوش تیپ دبیرستانی را بازی می کند. دختری به نام یئون دو از او مراقبت می کند، اما از آنجایی که به دلیل ناراحتی قلبی مجبور است به یک سفر خارج از کشور برود، از بهترین دوستش بورا می خواهد که مراقب این کودک باشد و سعی کند پایه ای برای آنها فراهم کند. با یکدیگر آشنا شدن. با این حال، وقتی بورا به Pong Won-ho علاقه مند می شود، همه چیز پیچیده می شود.

4. همزاد (2023) (فیلم)

این فیلم فراز و نشیب رابطه دو دختر به نام های می سو و ها-یون را از کودکی تا بزرگسالی نشان می دهد. آنها همچنین بهترین دوستان بودند و در عین حال یکی او عاشق آنها می شود و با هام جین وو (با بازی بیون وو سوک) رابطه برقرار می کند. این یک شکاف رو به رشد در روابط آنها است.

بهترین فیلم های بازیگر سریال کره ای "دونده دوست داشتنی" + بیوگرافی "بیون وو سوک"

5. دختر قوی نامسون (2023)

داستان این درام درباره دختری به نام نم سون است. مردی که قدرت های مافوق بشری را از خانواده خود به ارث برده بود، در کودکی در مغولستان گم شد، اما سال ها بعد به کره بازگشت تا مادر ثروتمند خود را پیدا کند. در همان زمان، نام سون و خانواده اش درگیر یک پرونده بزرگ مواد مخدر هستند که مردی به نام ریو شی اوه (با بازی بیون وو سوک) را درگیر می کند. او رئیس یک شرکت غول پیکر است که تجارت اصلی آن قاچاق مواد مخدر است. بیون وو سوک در این درام نقش یک ضدقهرمان را به خوبی انجام داد.

بهترین فیلم های بازیگر سریال کره ای "دونده دوست داشتنی" + بیوگرافی "بیون وو سوک"

6. دونده زیبا (2024)

این درام با بازی کیم هه یون و بیون وو سوک امسال به موفقیتی غیرمنتظره تبدیل شد. سریالی با صحنه های اکشن و تنش و همچنین داستان عشق و فداکاری ابدی است. داستان درام در مورد دختری است که طرفدار دیوانه یک خواننده کی پاپ (با بازی بیون وو سوک) است. اما زمانی که این خواننده در یک تصادف جان خود را از دست می دهد، یک اتفاق عجیب باعث می شود که دختر به ده سال قبل سفر کند و همکلاسی دبیرستانی خواننده مورد علاقه اش شود. حالا او باید کاری کند که آینده را تغییر دهد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا