اخبار ارز دیجیتال

تون‌کوین در مسیر بهبود؛ دارندگان تون TON کی به سوددهی می‌رسند؟

قیمت تون‌کوین (TON) تحت تأثیر سقوط اخیر بازار ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین سطح خود در سه ماه گذشته رسید. با این حال، با افزایش دوباره فشار خرید، این ارز دیجیتال موفق شده بهبود یابد و امید سرمایه‌گذاران را زنده نگه دارد.

قیمت تون‌کوین که روز گذشته از ۶ دلار به ۵.۲۷ دلار سقوط کرده بود، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۶ درصدی به ۵.۵ دلار رسیده است.

بر اساس شاخص جهانی ورود و خروج پول (GIOM)، حدود ۶۴۳.۸۶ میلیون تون‌کوین به ارزش بیش از ۳.۵۵ میلیارد دلار در انتظار رسیدن به آستانه سوددهی هستند.

به گزارش رمز ارز نیوز، این توکن‌ها در بازه قیمتی ۵.۴۷ تا ۶.۱۵ دلار خریداری شده‌اند و در صورت ادامه افزایش قیمت، به زودی سودده خواهند شد.

در این میان، وضعیت شاخص جریان پول چایکین (CMF) نشان می‌دهد که تون‌کوین در شش ماه گذشته بیشترین جریان خروجی را تجربه کرده است، که حکایت از کاهش قابل‌توجه فشار خرید و تمایل سرمایه‌گذاران دارد.

با این حال، به نظر می‌رسد شرایط تغییر کرده و جریان ورودی دوباره آغاز شده است، که می‌تواند کاتالیزوری برای افزایش قیمت تون‌کوین باشد.

در حال حاضر، تون‌کوین باید سطح ۵.۴۹ دلار را به یک حمایت تبدیل کند و سپس، برای غلبه بر مقاومت ۶.۰۴ دلار آماده شود. اگر قیمت به ۶.۱۵ دلار برسد، بخش زیادی از توکن‌هایی که پیش‌تر ذکر شد، در وضعیت سوددهی قرار خواهند گرفت.

در مقابل، اگر ۵.۴۹ دلار به یک سطح حمایتی تبدیل نشود، این سناریوی صعودی باطل خواهد شد و روند جانبی شکل خواهد گرفت که انتظار برای سوددهی توکن‌ها را طولانی‌تر خواهد کرد.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا