اخبار روز

نان در 10 استان کشور گران می شود


به گزارش مانیبان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: افزایش قیمت نان در برخی نانوایی ها تا سقف 25 درصد قیمت فعلی مصوب شد و پس از تصویب وزارت کشور در استان اجرایی می شود. داخلی. .

مهدی جعفری در کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان خراسان جنوبی که با محوریت تحلیل قیمت نان تشکیل جلسه داد، اظهار کرد: اصلاح قیمت نان از اواخر سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر اصلاح قیمت نان در دستور کار قرار گرفت. قیمت کارشناسی نان بر اساس تحلیل انجام شده تعیین شده است.

وی با بیان اینکه در بیش از 10 استان کشور اصلاح قیمت نان تا 25 درصد قیمت فعلی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: این موضوع پس از تایید وزارت کشور در استان ما نیز اجرایی می شود. داخلی.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی خواستار آزمایش آرد مرغوب شد و گفت: این امر باید با کمک دانشگاه علوم پزشکی و سازمان استاندارد در دستور کار قرار گیرد.

جعفری خاطرنشان کرد: تبدیل نانوایی های نوع یک به نوع دو درخواست نانوایی های استان است که به وزارت کشور پیشنهاد شده است.

مطابق با؛ دانشگاه علوم پزشکی باید با جدیت موضوع استفاده از آرد سبوس دار در نانوایی ها را پیگیری کند چرا که نهادهای نظارتی نیز در این زمینه راضی نیستند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا