اخبار روز سینما

بیوگرافی مارال فرجاد / از این بازیگر چه می دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام و نام خانوادگی: مارال فرجاد
زمینه فعالیت: سینما
تولد: مرداد 1361 تهران
والدین: خلیل فرجاد
ملیت ایرانی
حرفه: بازیگر

زندگینامه

مارال فرجاد به دنیا آمد مرداد ماه 1361 در تهران است. مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد بازیگر مشهور ایرانی است. مارال در رشته عکاسی فارغ التحصیل شد. او فعالیت بازیگری خود را در سال 2004 با فیلم شام شام آغاز کرد. او علاوه بر بازیگری، صداپیشگی هم انجام می دهد. بازیگری را از دو سالگی با بازی در سریال بهاران آغاز کرد.

مارال فرجاد عکس مارال فرجاد مونا فرجاد

مارال فرجاد در کنار خواهرش مونا فرجاد

مارال فرجاد سپس در چند فیلم و سریال نقش یک بازیگر کودک را بازی کرد و پس از آن مدتی خود را وقف بازیگری کرد تا اینکه در سن 18 سالگی به صورت جدی تری وقف این حرفه شد و تاکنون در سریال ها حضور داشته است. و در فیلم های زیادی از جمله سریال ساختمان پزشکان و فیلم های عاشق، خسته دل و … بازی کرده است.

مارال فرجاد متاهل و متاهل است.

مارال فرجاد بیوگرافی مارال فرجاد پدر و مادر مارال فرجاد

پدر و مادر مارال فرجاد

بخش هایی از گفتگو با مارال فرجاد

آیا شما یک پرخور هستید یا یک غذاخور؟
– نه، غذای رستورانی را دوست دارم، اما در خانه نه آشپزی را دوست دارم و نه تنوع غذاها را.

آیا واقعا غذای خانگی را دوست ندارید؟
– من اصلا نمی توانم این کار را انجام دهم.

تو نمی دانی؟
– خوب، می دانم، اما با خودم می گویم، وقتی بازیگری کارهای سختی انجام می دهد، آشپزی به دردش نمی خورد.

پس چگونه سخت کار می کنید اما آشپزی نمی کنید؟
– چون تنبلم!

آشپزخانه شما خوب است؟
– اگر غذا بپزم همه می گویند شاهکار است. من از آنهایی نیستم که می گویند من خانه دار هستم، کار خانه انجام نمی دهم، اتفاقا خیلی هم بی خیال هستم. من آدمی نیستم که این را یک نکته مثبت بدانم و بگویم کدبانو یا خانه دار هستم، اما هر غذایی را که می پزم همه دوست دارند. تنبلی من از آنجا ناشی می شود که مدام سر کار هستم و در خانه نیستم، بنابراین بعد از مدتی همه چیز را فراموش می کنم. مثل این روزها که دارم برای تئاتر تمرین می کنم و اگر بخواهم به آشپزی فکر کنم برایم دردناک است. به همین دلیل ترجیح می دهم از بیرون غذا بیاورم.

آیا شما فردی هستید که زندگی را به خاطر کار می بندید یا برعکس؟
– وقتی تئاتر دارم چون به تمرکز زیادی نیاز دارم خیلی چیزها از جمله دیدن و بازدید را کنار می گذارم. حتی خیلی جاهایی که لازم نیست و مربوط به کارم است نمی روم و در واقع در اجرای تئاتر همه چیز برایم بسته است. اگر ساعت 9 اجرا داشته باشم از ساعت 5 بعدازظهر داخل تئاتر می نشینم. وقتی هنوز کسی نیست، من در اتاق هستم و آخرین نفری هستم که می‌روم، چون تئاتر برایم مهم است. حتی حرف ها و گلایه های زیادی می شنوم اما بی اعتنایی می کنم و سعی می کنم داستان نسازم. من اغلب وقتی تئاتر دارم به خانواده ام می گویم از اتفاقاتی که می دانید عصبانی می شوم به من نگویید چون عصبانی می شوم. سعی می کنم آن طرف را مدیریت کنم و اجازه ندهم روی کارم تأثیر بگذارد.

مارال فرجاد بیوگرافی مارال فرجاد عکس های مارال فرجاد

کار مارال فرجاد در تئاتر.

مارال فرجاد بیوگرافی مارال فرجاد عکس های مارال فرجاد

عکس دسته جمعی مارال فرجاد در کنار دوستانش

این هنرمند در فیلم هایی چون شام عروسی (1383)، پسران آجری (1384) و دوشیزه باران (1385) حضور داشته است. و در سریال هایی چون کت جادویی (1378-1377)، عملیات 125 (1387)، خاتون (1393) و ساعت صفر (1394) بازی کرده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا