اخبار روز سینما جهان

جدیدترین فیلم‌های ترسناک روانشناختی بدون خون و خونریزی!

در دنیایی که فریبنده است، وحشتناک ترین هیولاها در اعماق روان انسان پنهان شده اند. بنابراین، نیازی به ردیف کردن اجنه یا خلق شخصیت های ترسناک و ترسناکی نیست که چندین جوان حبس شده در خانه ای را با اره بکشند. ما باید روان انسان را تجزیه و تحلیل کنیم، بزرگترین ترس های او را بشناسیم و روی آنها مانور دهیم. در این میان شاید نیازی به دیدن خون و خونریزی در واقعیت زندگی او نداشته باشم. شاید قهرمان داستان ما از خون می ترسد و فقط در خوابش خون می بیند. پس برای رویارویی با پیچیده ترین بازی های ذهن انسان آماده شوید و مرز بین واقعیت و توهم را از دست بدهید.

در اینجا چند فیلم ترسناک روانشناختی وجود دارد که همه چیز را سورئال می کند.

فیلم Beau Is Afraid محصول 2023

فیلم «بوی ترسیده» ساخته آری استر کارگردان سرشناس ژانر ترسناک یکی این یکی از جنجالی ترین و جنجالی ترین فیلم های سال 2023 بود. این فیلم با بازی خواکین فینیکس، سفری طولانی و پر پیچ و خم را در ذهن شخصیت اصلی، بو، طی می کند. بو مردی میانسال و بسیار مضطرب است که از ترس ها و کابوس های عمیق رنج می برد.

داستان:

این فیلم داستان سفر بو به خانه مادرش را با روایتی غیرخطی و پر از صحنه های سورئال روایت می کند. این سفر ساده کم کم به سفری طولانی و پر از اتفاقات عجیب تبدیل می شود. بو در این مسیر با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شود و باید با ترس‌های دوران کودکی، روابط پیچیده‌اش با خانواده‌اش و جامعه‌ای که او را درک نمی‌کند کنار بیاید.

فیلم استخر بی نهایت محصول 2023

جدیدترین فیلم های ترسناک روانشناختی بدون خون و خون!

استخر بی نهایت 2023 یک فیلم هیجان انگیز روانشناختی با عناصر ترسناک به کارگردانی براندون کراننبرگ است. این فیلم با حضور بازیگران مشهوری چون الکساندر اسکاشگرد و میا گوث به سرعت پس از اکرانش یکی این فیلم به یکی از جنجالی ترین فیلم های سال تبدیل شد.

داستان:

داستان فیلم در یک استراحتگاه مجلل و منزوی در جزیره ای گرمسیری می گذرد. جیمز فاستر (الکساندر اسکاشگارد) و همسرش ام (کلئوپاترا کلمن) برای گذراندن تعطیلات به این جزیره می روند. اما این سفر آرام به سرعت به یک کابوس تبدیل می شود. پس از یک اتفاق ناگوار، جیمز با قانون عجیبی روبرو می شود که به او اجازه می دهد هزینه ای بپردازد تا یک کلون از خود بسازد و به جای او مجازات شود. آیا می دانید آن قانون چیست؟ اگر کسی را بکشی یکی یکی از بچه های مقتول باید شما را بکشد! اما در این دنیایی که کراننبرگ خلق کرده است، همه چیز را می توان با پول خرید.

فیلم تولد/تولد 2023

جدیدترین فیلم های ترسناک روانشناختی بدون خون و خون!

فیلم تولد/دوباره محصول 2023 اثری ترسناک و روانشناسانه است که مخاطب را به دنیایی تاریک و وهم انگیز می برد. این فیلم به کارگردانی لورا ماس و با بازی مارین ایرلند و جودی ریس به بررسی موضوعاتی مانند مادری، مرگ، زندگی و مرزهای اخلاق می‌پردازد.

داستان:

داستان فیلم حول محور دو زن به نام های رز (مارین ایرلند) و سلیا (جودی ریس) می چرخد. رز یک آسیب شناس سرد و بی احساس است که با اجساد سروکار دارد و سلیا پرستاری مهربان و دلسوز است که به تازگی فرزندش را از دست داده است. این دو زن از نظر ظاهری با هم متفاوت هستند اما حادثه ای تلخ با هم به هم مرتبط شده اند. سلیا که نمی خواهد باور کند فرزندش مرده است، با کمک رز دست به اقدامی وحشتناک می زند و سعی می کند فرزندش را به زندگی بازگرداند.

فیلم Inside 2023

جدیدترین فیلم های ترسناک روانشناختی بدون خون و خون!

فیلم Inside محصول 2023 یک مهیج هیجان انگیز و پرتعلیق است که مخاطب را وارد قلب یک ماجراجویی خطرناک و نفس گیر می کند. این فیلم به کارگردانی واسیلیس کاتسوپیس و بازی ویلم دافو به سرعت پس از اکرانش یکی این فیلم به یکی از بحث‌برانگیزترین فیلم‌های سال تبدیل شد.

داستان:

داستان فیلم حول محور دزدی حرفه‌ای به نام نمو (ویلم دافو) می‌چرخد که وارد خانه‌ای مجلل و مدرن می‌شود تا چندین نقاشی ارزشمند را بدزدد. اما به محض ورود به خانه، گرفتار تله های امنیتی پیچیده و هوشمندانه ای می شود که توسط صاحب خانه طراحی شده است. در این خانه هوشمند، هر گوشه ای تبدیل به یک تله مرگبار شده است و نمو برای زنده ماندن باید با تمام وجود بجنگد.

فیلم I’m Thinking of Ending Things (2020).

جدیدترین فیلم های ترسناک روانشناختی بدون خون و خون!

I’m Thinking of Ending Things فیلمی روانشناختی و سورئال محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی چارلی کافمن و بر اساس رمانی به همین نام است. این فیلم با بازی درخشان جسیکا چستین و جسی آیزنبرگ، مخاطب را به سفری طولانی و پر پیچ و خم در ذهن یک زن جوان می برد.

داستان:

داستان فیلم حول محور زوج جوانی به نام های لوسی (جسیکا چستین) و جیک (جسی آیزنبرگ) می باشد که برای ملاقات با والدین جیک به مزرعه ای دورافتاده سفر می کنند. در طول این سفر، لوسی در نهایت به این نتیجه می رسد که شاید این رابطه به جایی نمی رسد و به پایان آن فکر می کند. اما هر چه بیشتر به آن فکر می کند بیشتر در دنیای پیچیده و سورئال ذهنش فرو می رود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا