اخبار روز سینما

معرفی سریال راز بقا. سایت بازتاب آنلاین

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: Survival Secret

ژانر: کمدی، اجتماعی

کارگردان: سعید آقاخانی

تعداد فصل: 1

تعداد قسمت ها: 17

سال انتشار: 1401

بازیگران:

بهرام افشاری
نیما شعبان نژاد
سعید آقاخانی
حسن معجونی
این یک هدیه عالی است
سیرو میمنت
خدا تو را حفظ کند
صدرالدین حجازی
جعفر دهقان
احسان روزبهانی
بهزاد زیبنده
سید سجاد رجبی

خلاصه سریال

رحیم جوانی است که مورد آزار و اذیت مردم قرار گرفته است. خانواده اش، دوستش ایرج و اهالی محله برای او رنج می برند. او پس از سرقت محموله ای از واکسن کرونا از قاچاقچیان راهی زندان می شود و پس از خروج از زندان توسط قاچاقچیان ربوده می شود. قاچاقچیان او را می کشند اما او زنده می ماند و فرار می کند. بعدها همه می فهمند که خون رحیم با دیگران فرق می کند و هرگز نمی میرد و محبوب مردم می شود تا اینکه گرفتار بحران های دیگر می شود تا اینکه هویتش معلوم نمی شود و با هویت دیگری زندگی می کند…

ایفای نقش بهرام افشاری در سریال رازبقا.

در مورد سریال

سعید آقاخانی در سال های اخیر بارها ثابت کرده که شاید به اندازه بازتاب آنلاین و مهران مدیری فرصت خلق ایده هایش را نداشته باشد اما بدون شک. یکی او یکی از کمدین های خلاق سینما و تلویزیون ایران است.

فیلمنامه سریال راز بقا فوق العاده ساده است. داستان سریال از جایی شروع می شود که رحیم تیمسار [با هنرنمایی بهرام افشاری] او تصمیم می گیرد برای کسب درآمد در مسابقات غیرقانونی بوکس شرکت کند. با همسایه اش ایرج همکاری می کرد. [با نقش‌آفرینی متفاوت و تحسین‌برانگیز نیما شعبان‌نژاد] او در این مسابقات شرکت می کند اما پس از بازگشت از مسابقات با یک ماشین گران قیمت تصادف می کند. همین تصادف آنها را به سمت بتا سوق داد. [با نقش‌آفرینی هدیه بازوند] رحیم که عاشق بیتا شده است، برای رسیدن به او دست به هر کاری می‌زند، اما نمی‌داند که تصمیم او با مشکلات بیشماری همراه خواهد بود.

بهرام افشاری که به عنوان بازیگر نقش اول سریال رازبقا نیز شناخته می شود، در نقش اول سریال به خوبی می درخشد و فراتر از انتظارات است. بنابراین منطقی به نظر می رسد که افشاری را به عنوان ستاره سینمای کمدی ایران در سال های آینده معرفی کنیم. حسن معجونی [که در نقش حاتم تیمسار هنرنمایی می‌کند] یکی او یکی دیگر از بازیگران ممتاز سریال راز بقا است. شخصیت حاتم تیمسار از آن دست شخصیت هایی است که فقط در شبکه نمایش خانگی شانس دیده شدن دارد!

حسن معجونی از بازیگران سریال راز بقا

داستان زیبا

اگرچه مسیر فیلمنامه سریال رازبقا تا رسیدن به فصل شانزدهم و پایانی فراز و نشیب های زیادی را تجربه می کند، اما در نهایت موفق به نظر می رسد. جدیدترین سریال سعید آقاخانی که اولین تجربه او در شبکه نمایش خانگی نیز نامیده می شود، مخاطب را سرگرم می کند و فرصت های بی شماری برای خندیدن از ته دل به او می دهد. سریال راز بقا به لطف محدودیت های کمتر شبکه تلویزیونی داخلی توانسته خلاقیت بیشتری را در فیلمنامه خود ارائه دهد و به همین دلیل برای مخاطبان آثار آقاخانی جذابیت بیشتری به نظر می رسد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا