اخبار روز سینما

استفاده رایگان از 405 شهر کم درآمد ایران و افغانستان از بستر آموزش آنلاین


طبق اخبار شما: این پلتفرم کمک آموزشی مبتنی بر ویدئو با بیش از 60 دوره آموزشی جذاب به استقبال تابستان امسال رفت و از ابتدای تابستان آموزش زبان کره ای، نجوم، کارگاه لجن سازی، آشپز، آموزش روخوانی قرآن، آزمایشگاه امیلی، هوش مصنوعی، آموزش فوتبال ، زبان انگلیسی روبیک، اسکرچ و غیره در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

«فیلیمودرسا» در دو ماه ابتدایی تابستان با بیش از 450 هزار دقیقه تماشاگر مواجه شد و 58 هزار نفر بسته تابستانی این پلتفرم را خریداری کردند. علاقه مندان می توانند با خرید اشتراک ارزان و مقرون به صرفه این پلتفرم به تمامی دوره ها و محتوای دوره ها دسترسی داشته باشند، ویدیوها را تماشا کنند و لذت ببرند.

«فیلیمومدرسا» که با هدف رواج عدالت آموزشی در 405 استان فقیر و دور افتاده رایگان است و دانش آموزان این مناطق تنها با ایجاد این بستر و عضویت می توانند به تمامی امکانات این برنامه دسترسی داشته باشند.

شایان ذکر است این بستر برای دانشجویان افغانستانی و همچنین مناطق محروم ایران رایگان است. در کشورهای همسایه مانند افغانستان، دخترانی که پس از ششم ابتدایی با آمدن طالبان از تحصیل محروم شده‌اند و پسرانی که مجبور به تحصیل در رشته‌های دینی و نظامی شده‌اند، می‌توانند با برگزاری دوره‌هایی برای جبران کمبودهای تحصیلی از این بستر بهره‌مند شوند. مهارت این برنامه یادگیری مطالب و اطلاعات جدید است.

بر این اساس، از ابتدای فصل تابستان تاکنون بیش از 47000 دانش آموز از مناطق فقیرنشین به صورت کاملا رایگان از این بستر برای یادگیری یا ارتقای مهارت های دوره های خود استفاده کرده اند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا