اخبار روز سینما

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در رشت برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: روز خبرنگار چهارشنبه هفدهم برگزار می شود. مرداد در ماه 1403 ساعت 9:30 صبح در تالار مرکزی رشت با سخنرانی استاندار گیلان برگزار می شود.

بازتاب آنلاین، امیرحسین طاهری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار گفت: مراسم گرامیداشت روز خبرنگار مصادف با سالروز شهادت شهید محمود صارمی است. خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به مناسبت پاسداشت تلاش های مجاهدانه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در روز چهارشنبه 26 دی ماه مرداد در ماه 1403 ساعت 30:9 صبح در تالار مرکزی رشت برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به نقش مهم رسانه ها در امید آفرینی و مطالبه گری افزود: امید آفرینی برای جامعه و در بین مردم و مطالبه گری از مدیران و مسئولان به افزایش روحیه نشاط و پویایی کمک می کند. در افراد، به ویژه در جوانان

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه و خبرنگاران استان همواره با ایثار و دلسوزی مسائل را تبیین و به تصویر می کشند، از این رو از زحمات این قشر پرتلاش همواره قدردانی می شود، گفت: مراسم گرامیداشت روز خبرنگار ساعت 9 برگزار می شود. ساعت 30 صبح فردا 17 مرداد این ماه با حضور مسئولان و اصحاب رسانه و سخنرانی استاندار گیلان در تالار مرکزی رشت برگزار می شود.

امیرحسین طاهری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: تجلیل از خانواده شهدای خبرنگار و همچنین خانواده های خبرنگاران جان باخته، تجلیل از پیشکسوتان و فعالان رسانه ای از برنامه های محوری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار است. استان گیلان.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا