اخبار روز سینما

عیادت مدیرکل فرهنگی گیلان توسط خانم “مهتاب راه” روزنامه نگار و فعال فرهنگی رضوانشهری

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به همراه قاسم مصفا معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل، میلاد ابراهیمی مدیر خانه مطبوعات و رسانه گیلان به مناسبت روز خبرنگار حضور «مهتاب ره» خبرنگار و فعال فرهنگی رضوانشهری در بیمارستان گلسار رشت. او در رختخواب است، او را ملاقات کرده اند.

بازتاب آنلاین، امیرحسین طاهری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به همراه قاسم مصفا معاون فرهنگی و رسانه ای این اداره کل، میلاد ابراهیمی مدیر خانه مطبوعات و رسانه گیلان به مناسبت روز خبرنگار روز دوشنبه 15 مرداد در ماه 1403 با «مهتاب راه» روزنامه‌نگار و فعال فرهنگی رضوانشهری که در رختخواب دراز کشیده بود دیدار کردند و ضمن جویا شدن از وضعیت معالجه‌اش، برای او آرزوی سلامتی کردند.

لازم به ذکر است مهتاب راه در سوم به دنیا آمد دی ماه 1354 است و 17 سال است که به کار روزنامه نگاری می پردازد. وی در حال حاضر خبرنگار روزنامه پنجره نو و از اعضای خانه مطبوعات گیلان است.

وی با رسانه هایی چون گلچین مزور، پیک سبز تهران، آوای صومعه، موج شمال و پیک باران همکاری داشته و عضو افتخاری باشگاه خبرنگاران جوان است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا