اخبار روز سینما

رابرت پتینسون و زندایا به فیلم The Drama خواهند پیوست

«زندایا» و «رابرت پتینسون» در مذاکرات اولیه برای بازی در فیلم The Drama به کارگردانی و نویسندگی «کریستوفر بورگلی»، کارگردان سناریوی رویایی، هستند.

هنوز چیزی از جزئیات پروژه منتشر نشده است، اما شایعات نشان می‌دهد که این اثر، یک فیلم عاشقانه محسوب می‌شود که قبل از یک روز بزرگ، به یک چرخش غیرمنتظره می‌رسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


زندایا و رابرت پتینسون در مذاکرات اولیه برای فیلم The Drama

این یک همکاری فیلمی دیگر بین A24 و Square Peg است که از دیگر فیلم‌های آن‌ها، می‌توان به موروثی (Hereditary)، میدسامر (Midsommar) و سناریوی رویایی (Dream Scenario) نام برد.

فیلم The Drama

سال 2024، تاکنون سال بزرگی برای زندایا بوده است که در فیلم‌های پرفروش امسال مانند تلماسه: بخش دوم و چلنجرز بازی کرده است. او در فصل سوم سریال سرخوشی (Euphoria) از شبکه HBO، نقش خود را به عنوان «رو بنت» تکرار خواهد کرد.

رابرت پتینسون در فیلم علمی تخیلی میکی 17 ساخته «بونگ جون هو» که قرار است در ژانویه منتشر شود، دیده خواهد شد. او اخیراً در نقش «بروس وین» در فیلم بتمن در سال 2022 و به عنوان صداپیشگی هوادار خاکستری در نسخه دوبله انگلیسی فیلم پسر و حواصیل «هایائو میازاکی» دیده شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همبازی شدن «زندایا» و «رابرت پتینسون» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا