اخبار روز سینما

انیمیشن سریالی High On Life ساخته خواهد شد

«جی بی سمووو»، برنده جایزه امی برای فیلم Curb Your Enthusiasm، قرار است انیمیشن سریالی High On Life را بر اساس بازی ویدئویی تولید کند.

این بازیگر که سال گذشته شرکت تولید خود را به نام Alternate Side Productions راه اندازی کرد، هنوز به طور رسمی در این پروژه توسعه بازیگری نکرده است، اما شنیده می‌شود که احتمال زیادی برای حضور او وجود دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


انیمیشن سریالی High On Life ساخته خواهد شد

High On Life، یک بازی تیراندازی اول شخص کمدی با عناصر اکشن-ماجراجویی و مترویدوانیا است. این بازی در دنیایی علمی تخیلی اتفاق می‌افتد که در آن انسان‌ها پس از کشف اینکه انسان‌ها قوی‌ترین دارو در کیهان هستند، با خطر مواجه می‌شوند. «جی بی سمووو» یکی از بازیگران اصلی صداپیشگی در این بازی ویدیویی است که صداهای «جک بلک»، «سوزان ساراندون» و «توماس میدلدیچ» نیز در آن حضور داشته‌اند.

توسعه سریال High On Life بین شرکت‌های Alternate و Squanch Games و Striker Entertainment در حال انجام است. Alternate Side Productions به همراه «راسل بایندر» و «مندی باردسبانیان» از Striker Entertainment و همچنین توسعه‌دهنده و مالک بازی‌ها، Squanch Games، به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فعالیت خواهند کرد.

این بازی که در سال 2022 عرضه شد و بیش از هشت میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد. همچنین «الک رابینز»، مدیر روایت بازی، روی این سریال کار می‌کند.

انیمیشن سریالی High On Life

«جی بی سمووو» بازیگر، استندآپ کمدین و نویسنده، بیشتر به خاطر بازی در نقش «لئون بلک» در Curb Your Enthusiasm شناخته می‌شود. او شرکت Alternate را با «ریک دورفمن» و «مایلز گروس» راه‌اندازی کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت انیمیشن High On Life چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا