اخبار روز سینما جهان

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب «بیون وو سوک»

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، سریال «دونده دوست داشتنی» امسال مورد توجه مخاطبان کره ای و بین المللی قرار گرفته و بدون شک یکی یکی از دلایل این موفقیت خیره کننده حضور چشمگیر و چشمگیر بیون وو سوک بود. او با بازی خود در این سریال مورد تحسین مخاطبان و منتقدان قرار گرفته و در بین طرفداران سریال های کره ای بسیار محبوب شده است.

به گزارش فرادید؛ اما این بازیگر پیش از این در فیلم ها و سریال های موفق دیگری نیز حضور داشته و با ایفای نقش های مختلف نشان داده که چه بازیگر توانمند و انعطاف پذیری است. بدون مقدمه، نگاهی به برخی از کارهای قبلی او می اندازیم.

1. خدمه گل. آژانس ازدواج چوسان (2019)

بیون وو سوک با بازی در نقش «دو جون» در «آژانس ازدواج چوسان» توانایی خود را در ژانر عاشقانه تاریخی نشان داد. داستان سریال در دوران چوسون می‌گذرد و داستان سه مرد جوان خوش‌تیپ را دنبال می‌کند که یک آژانس خواستگاری را اداره می‌کنند و قول می‌دهند هر مردی را به یک داماد درجه یک تبدیل کنند. اما زمانی که رهبر آژانس، ما هون، درخواست تبدیل آهنگری ساده به نام لی سو را به خواستگاری اشرافی دریافت می کند، با چالش بزرگی روبرو می شوند. در بحبوحه تلاش آنها برای برآورده کردن این درخواست غیرعادی، رازهایی از گذشته آنها دوباره ظاهر می شود و دوستی آنها و موفقیت نمایندگی آنها را تهدید می کند. در این سریال بیون وو سوک نقش خبرچین خوش تیپ آژانس ازدواج را بازی می کند.

2. ثبت نام جوانان (2020)

داستان این سریال درباره سه جوان است که در صنعت مد فعالیت می کنند و با تمام وجود برای رسیدن به آرزوهایشان تلاش می کنند. یکی در میان آنها Sa Hae Joon (با بازی پارک بو گوم)، یک مدل جوان مشتاق است که آرزوی بازیگر شدن را دارد. نفر دوم Ahn Jung-ha (Park Soo-dam) است. یک دختر آرایشگر که آرزوی افتتاح سالن زیبایی خود را دارد. و در نهایت، ما شخصیت Won Hae Hyo با بازی Byun Woo Suk را داریم. او دوست دوران کودکی Hae Joon و یک بازیگر سابق است که به مدلینگ روی آورده است. او خانواده ای ثروتمند دارد و مادرش سعی می کند تمام جنبه های زندگی او را کنترل کند.

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با نقش جذاب

3. The Girl of the 20th Century (2022) (فیلم)

در این درام عاشقانه، بیون وو سوک نقش پونگ وون هو، پسر خوش تیپ دبیرستانی را بازی می کند. دختری به نام یئون دو به او علاقه مند می شود، اما چون به دلیل مشکل قلبی مجبور به رفتن به یک سفر خارجی است، از بهترین دوستش به نام بورا می خواهد که مراقب این پسر باشد و سعی کند زمینه را برای آنها فراهم کند. با یکدیگر آشنا شدن. اما وقتی خود بورا به پونگ وون هو علاقه مند می شود، همه چیز پیچیده می شود.

4. همزاد (2023) (فیلم)

این فیلم فراز و نشیب رابطه دو دختر به نام های می سو و ها یون را از کودکی تا بزرگسالی نشان می دهد. آنها همچنین بهترین دوستان بوده اند و هنوز چه زمانی یکی او عاشق آنها می شود و با هام جین وو (با بازی بیون وو سوک) رابطه برقرار می کند، شکافی در رابطه آنها که به تدریج رشد می کند.

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با نقش جذاب

5. دختر قوی نمسون (2023)

داستان این سریال در مورد دختری به نام نم سون است. او با به ارث بردن قدرت های مافوق بشری از خانواده اش، در کودکی در مغولستان ناپدید می شود، اما سال ها بعد برای یافتن مادر ثروتمندش به کره باز می گردد. در همان زمان، نام سون و خانواده اش درگیر یک پرونده بزرگ مواد مخدر می شوند که در یک طرف آن مردی به نام ریو شی اوه (با بازی بیون وو سوک) قرار دارد. رئیس یک شرکت بزرگ که تجارت اصلی آن قاچاق مواد مخدر است. در این سریال بیون وو سوک در نقش یک ضدقهرمان به خوبی عمل کرده است.

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با نقش جذاب

6. دونده دوست داشتنی (2024)

این سریال با بازی کیم هه یون و بیون وو سوک امسال موفقیت غیرمنتظره ای داشته است. سریالی که علاوه بر صحنه های اکشن و تعلیقی، داستانی درباره عشق و فداکاری ابدی است. داستان سریال در مورد دختری است که طرفدار دیوانه یک خواننده کی پاپ (با بازی بیون وو سوک) است. اما وقتی این خواننده بر اثر تصادف جان خود را از دست می دهد، اتفاقی عجیب باعث می شود که دختر به ده سال قبل برگردد و همکلاسی دبیرستانی خواننده مورد علاقه اش شود. حالا او باید کاری کند که آینده را تغییر دهد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا