اخبار ورزشی

بی احترامی کردی؟ باشگاهت را می خرم!

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ مارتین برایت‌ویت به دنبال ارائه پیشنهادی برای خرید سهام عمده اسپانیول و در اختیار گرفتن کنترل باشگاه است. این مهاجم 33 ساله چند هفته قبل از اسپانیول جدا شد. برایت‌ویت فصل گذشته 22 گل زد و نقش مهمی در بازگشت اسپانیول به لالیگا داشت اما تصمیم گرفت جدا شود و به گرمیوی برزیل بپیوندد.

او در پیامش خطاب به هواداران نوشت: «رفتن من به معنای خداحافظی نیست. با هم موفق به صعود شدیم وبه این دستاورد رسیدیم. حالا با هم برای باشگاه می‌رویم.» گذشت زمان نشان داد که منظور مهاجم پیشین بارسا از این پیام چه بوده است.

برایت‌ویت تابستان گذشته با مدیران باشگاه اختلاف علنی پیدا کرد چون به او اجازه ندادند به یک تیم لالیگایی برود. او با اشاره به احتمال پیشنهاد تمدید قرارداد جدید گفت: «یک سال قبل باشگاه به من پیشنهاد تمدید داد اما این غیرمحترمانه بود. باید ببینیم امسال می‌خواهند من بمانم یا نه چون پیشنهاد یک سال نشان می‌داد به من باور ندارند.» مالکیت اسپانیول به عهده چن یانشنگ، تاجر چینی و مدیریت آن با «راستار گروپ» است اما هواداران بعد از 2 بار سقوط تیم در3 سال گذشته نسبت به نحوه مدیریت معترض هستند. 

برایت‌ویت بیشتر درآمدش از فوتبال را در یک شرکت ساخت و ساز آمریکایی به ارزش 287 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده. او سرمایه‌گذاری‌اش را در سال 2017 با 850 هزار دلار شروع کرد و حالا مالک 1500 ملک نام دارد و 500 ملک هم در حال ساخته شدن است. این پروژه شامل ساخت خانه‌های ارزان برای سیاهپوستان در فیلادلفیا و نیوجرسی می‌شود. همسر برایت‌ویت هم یک خط تولید لباس زنانه دارد و آنها مالک یک رستوران در بارسلونا هم هستند.

رفتار برایت‌ویت هنگام جدایی از اسپانیول هم همه را شگفت‌زده کرد. او با وجود نارضایتی از پیشنهاد احتمالی تمدید در اولین روز تمرینات پیش‌فصل حاضر شد. باشگاه با خوشحالی عکس‌های حضور او در آزمون‌های پزشکی را منتشر کرد. با این حال ساعتی بعد با پرداخت رقم فسخ قراردادش به لالیگا جدا شد. او در ابتدا با المپیاکوس یونان تماس گرفت که هدایتش با مندیلیبار اسپانیایی است اما در نهایت گرمیو را برگزید.

257 251

منبع:بازتاب آنلاین

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا