اخبار روز

پورشه تسلیم شد!

خودروساز لوکس پورشه اخیرا اعلام کرد که به دلیل کمبود تقاضا، اهداف فروش خودروهای الکتریکی خود را کاهش می دهد. این تغییر استراتژی پس از هشدار شرکت در مورد کمبود قطعات آلومینیومی ناشی از سیل صورت گرفت یکی در کارخانه های تامین کنندگان اصلی آن در اروپا تولید می شد.

آیا پورشه تولید خودروهای برقی را متوقف می کند؟

پورشه هدف فروش خودروهای الکتریکی خود را به دلیل عدم تقاضای مشتریان کاهش داده است. این شرکت قبلاً اعلام کرده بود که وسایل نقلیه الکتریکی تا سال 2030 80 درصد از اهداف فروش جدید خود را تشکیل خواهند داد. با این حال، اکنون مدیران شرکت می گویند که این تعداد به تقاضای مشتری بستگی دارد.

به گزارش یورونیوز، پورشه اعلام کرد که انتقال به خودروهای الکتریکی بیش از حد انتظار پنج سال پیش طول خواهد کشید. استراتژی محصول پورشه در نظر دارد تا سال 2030 بیش از 80 درصد از وسایل نقلیه خود را به صورت خودروهای تمام الکتریکی تحویل دهد، مشروط بر اینکه تقاضای مشتری و توسعه حمل و نقل الکتریکی این امکان را فراهم کند.

پورشه تنها خودروسازی نیست که از کمبود تقاضا برای خودروهای برقی رنج می برد. بسیاری از رانندگان به دلیل نگرانی در مورد آخرین فناوری‌ها و همچنین جایگزین‌های «سوخت الکترونیکی» کم کربن برای بنزین، در تغییر به سمت خودروهای الکتریکی مردد هستند.

سخنگوی پورشه گفت: “این شرکت هدف خود را کاهش نمی دهد، بلکه به سادگی نشان دهنده سطح توسعه حمل و نقل الکتریکی در سراسر جهان است، در بیانیه قبلی، این شرکت اعلام کرد که استراتژی محصولش این است که بیش از 80 درصد از خودروهای جدید خود را کاملا برقی کند.” تا سال 2030 تا حدی که تقاضای مشتری و توسعه حمل و نقل الکتریکی در مناطق مختلف جهان به آن اجازه دهد.

پورشه توضیح داد که از نزدیک پیشرفت‌های بعدی را زیر نظر دارد و به‌طور انعطاف‌پذیر برای آینده در موقعیتی قرار گرفته است تا بتواند حتی پس از سال 2030 به الزامات و مقررات فعلی مشتریان پاسخ دهد. انعطاف پذیری بین ظرفیت های تولید بنزین (ICE)، الکتریکی (BEV) و وسایل نقلیه هیبریدی (PHEV) برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان و بازار ضروری و ضروری است.

با توجه به کمبود تقاضا برای خودروهای برقی، پورشه اهداف فروش خود را تعدیل کرده و بر انعطاف‌پذیری در تولید و استراتژی‌های آینده تمرکز کرده است. این شرکت به توسعه فناوری های جدید و پاسخ به نیازهای در حال تغییر مشتریان برای حفظ رقابت در بازار جهانی و دستیابی به اهداف زیست محیطی خود ادامه می دهد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا