اخبار روز سینما

این را محمد نیک بین، تهیه کننده آثار میلانی اعلام کرد. بازگشت تهمینه میلانی با «آتش بس 3»، فیلمنامه قسمت سوم آماده است

نگارش فیلمنامه قسمت سوم فیلم کمدی «آتش بس» به کارگردانی تهمینه میلانی به پایان رسید و گروه سینمایی منتظر فرصت مناسبی برای آغاز تولید آن هستند. هنوز مشخص نیست که میلانی چه بازیگرانی را برای قسمت سوم انتخاب می کند، اما همانطور که شنیده می شود داستان این قسمت در رابطه با دختران مجرد چهل ساله روایت می شود. در غیاب آتیلا پسیانی، همبازی دو قسمت اول «آتش بس»، باید دید میلانی چه تدارکاتی خواهد داشت.

به گزارش بازتاب آنلاین، محمد نیک بین تهیه کننده فیلم سینمایی «آتش بس» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره پایان نگارش فیلمنامه قسمت سوم این سه گانه گفت و گو کرد.

نیک بین درباره زمان تولید این فیلم گفت: فیلمنامه آتش بس 3 به پایان رسیده و منتظر فرصت مناسبی برای تولید آن هستیم، گفت: شرایط عمومی سینما برای ساخت این فیلم مناسب نیست.

محمدرضا گلزار و مهناز افشار زوج اصلی فیلم آتش بس 1 بودند.

وی درباره انتخاب بازیگران قسمت سوم نیز توضیح داد: بدون شک سینمای ایران به عنوان سوپراستار به چهره های جدیدی نیاز دارد اما سوپراستارها یک شبه ظاهر نشدند و سال ها طول کشید تا به چهره های محبوب و مشهور سینما تبدیل شوند. با توجه به تغییر شرایط جامعه و سن ازدواج، تغییراتی در شخصیت های اصلی فیلم خواهیم داشت.»

تهمینه میلانی، کارگردان این سریال، پیش از این در مصاحبه‌هایی گفته بود که قصد دارد یک پنج‌گانه بسازد و سری سوم این فیلم با موضوع مشکلات دختران مجرد ۴۰ ساله تولید می‌شود.

قسمت اول «آتش بس» در سال 1393 با بازی محمدرضا گلزار و مهناز افشار اکران شد و پرفروش ترین فیلم امسال لقب گرفت. این فیلم با میانگین ورودی 850 تومان، یک میلیارد و 600 میلیون تومان فروخت و چشمان نزدیک به 2 میلیون بیننده را در سینماها باز کرد. تمرکز فیلم بر اختلافات خانوادگی و پیروی از الگوی روانشناس برای حل مسئله، مخاطبان را بسیار به آن علاقه مند کرد.

نگارش فیلمنامه آتش بس 3 به پایان رسیده و تهیمینه میلانی به زودی وارد فاز تولید می شود.
زنده باد آتیلا پسیانی، همبازی هر دو قسمت «آتش بس».

قسمت دوم این فیلم با بازی بهرام رادان و میترا حجار در سال 1392 ساخته شد. این بار تمرکز دوباره بر روی تفاوت ها بود، اما بازیگران از قسمت اول سن بیشتری داشتند و مدت بیشتری با هم زندگی کرده بودند. اگرچه «آتش بس 2» به اندازه قسمت اول مورد استقبال قرار نگرفت، اما پرفروش شد. در اکران سال 2013، این فیلم در رتبه سوم لیست فروش قرار گرفت. حدود یک میلیون نفر برای تماشای آن به سینما رفتند و چهار میلیارد تومان با ورودی 4 هزار تومان فروخته شد.

در هر دو فیلم نقش آتیلا پسیانی به عنوان روانشناس پزشکی پیش بینی شده بود. حالا با درگذشت این بازیگر محبوب، قسمت سوم بدون حضور او تولید می شود. باید دید آیا میلانی قصد دارد از حضور روانشاس در فیلمش استفاده کند یا راه دیگری برای کمک به شخصیت های فیلمش بیابد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا