اخبار روز سینما

پایتخت 7 چند قسمت ضبط شد؟ + زمان پخش


به گزارش بازتاب آنلاین فصل دوم این سریال که در ماه مبارک رمضان پخش می شود، «پایتخت 7» نام دارد و احتمالا حدود 24 قسمت خواهد بود و به نظر می رسد رکورد طولانی ترین سریال را بشکند.

اگرچه هنوز خبر رسمی مبنی بر پخش فصل هفتم سریال «پایتخت» منتشر نشده است، اما شواهد موجود نشان می دهد این سریال در مرحله پیش تولید قرار دارد و طی هفته های آینده فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد.

بدنه سازندگی «پایتخت 7» نیز از همین گروه تشکیل شده است. الهام غفوری تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارد و مانند سریال قبلی که با سیروس مقدم کارگردانی کرده، کارگردانی با تجربه تلویزیونی است و محسن تنابنده نیز نویسندگی را بر عهده دارد. پس شبهه گرفتن کلید «پایتخت ۷» از کجا آمد؟

31 خرداد هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در این ماه عکسی از یک نبات رنگارنگ با عبارت «پایتخت 7» در توییتر خود منتشر کرد و نوشت: «آغاز پایتخت 7» شبیه شیرینی های رنگارنگ بچه هاست. پشت صحنه.»؛ اگرچه این جمله دلیل کاملی بر کلیدی بودن سریال نیست، اما برخی افراد نیز به این معنا تعبیر کردند؛ وی در عین حال به همه اطمینان داد که بالاخره تلویزیون با تیم سازنده به توافق رسیده است. برای ادامه فیلم «پایتخت».

این روزها اخبار غیررسمی در برخی رسانه ها از این پروژه منتشر شده است. از جمله اینکه تولید بخش قابل توجهی از داستان این فصل در تاجیکستان انجام می شود… البته هنوز هیچ کدام به صورت رسمی تایید نشده است و به نظر می رسد مدیران از جمله بازیکنان در آنجا مستقر هستند. ، انتشار اخبار رسمی هنوز مجاز نیست.

با همه اینها و بر اساس همان اخبار غیررسمی، بالاخره «پایتخت» دوباره می آید، اما نه با چهره هایی که به آن عادت کرده ایم، انگار تغییراتی در بازیگران ایجاد می شود. فصل هفتم «پایتخت» تحت تاثیر غیبت بازیگران زیادی قرار گرفته است و این می تواند به چالشی برای سازندگان تبدیل شود.

مهم ترین نقشی که از این سریال غایب خواهد بود بهرام افشاری است که با شخصیت «بهتاش» در فصل پنجم و ششم خود را به چهره ای محبوب تبدیل کرد اما به نظر می رسد به دلیل بازی در سریال، این سریال را همراهی نخواهد کرد. فیلم سینما. او دومین بازیگر سریال است که با تجربه یک بار دیگر رفتن به «پایتخت» در فصل هفتم این سریال حضور نخواهد داشت.

سارا و نیکا فرقانی بازیگران جوان اصیل سریال که از کودکی با «پایتخت» همراهی می کنند، به دلیل به وجود آمدن تصاویر غیرعادی در فصل هفتم حضور ندارند و گفته می شد در این سریال حضور نخواهند داشت. سریال به دلیل جابجایی روابط این دو با دیگر بازیگران با این سریال کاملا قطع می شود.

علیرضا خمسه بازیگر نقش «بابا پنجعلی» نیز یکی از کاراکترهای همیشگی پایتخت بود که پنج فصل مدام حضور داشت و در نهایت به دلیل مرگ کاراکترش حضور در فصل ششم را از دست داد. اکنون به نظر می رسد که او به صورت ارواح به سری جدید بازگردد. محسن تنابنده، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومان حاجی عبداللهی و احمد مهرانفر از بازیگران اصلی و ثابت سری هفتم خواهند بود. .

تعداد قسمت های فصل هفتم این سریال هنوز به طور رسمی اعلام نشده است و همه چیزهایی که درباره آن صحبت می شود حدس و گمان است، اما به نظر می رسد فصل دوم این سریال که در سال 2019 منتشر می شود، «پایتخت 7» نام خواهد داشت. احتمالاً 24 قسمت در ماه رمضان پخش خواهد شد و رکورد طولانی ترین سریال را شکسته است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا