اخبار روز

دفاتر لرستان تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استان روز سه شنبه از کاهش ساعت کاری ادارات و بانک های استان خبر داد و افزود: ادارات و بانک های این استان نیز روز چهارشنبه تعطیل هستند.

به گزارش ایسنا؛ مهدی پازوکی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس تصمیم کارگروه تقاضا و مصرف برق استان لرستان که عصر دوشنبه به ریاست استاندار تشکیل شد، با توجه به تداوم گرما و افزایش دمای هوا تا پایان روز جمعه و … سطح اخطار زرد اداره کل هواشناسی و به درخواست شرکت توزیع برق در ساعات کاری دستگاه های اجرایی، بانک ها و بیمه ها به استثنای مراکز خدماتی، مراکز بهداشتی و درمانی، مراکز آموزشی و شیفتی روز سه شنبه از ساعت 6 اعلام شد. بعد از ظهر تا 11 صبح و چهارشنبه تعطیل است.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده با ادارات کل صمت و شرکت شهرک صنعتی استان مقرر شد اصناف و اتحادیه ها، شرکت ها و بازاریان نیز در کنترل مصرف انرژی و کاهش ساعات کاری همکاری لازم را داشته باشند.

پازوکی گفت: به همین دلیل بازارچه ها و کاسبه ها در روز چهارشنبه از ساعت 17:00 تا 17:00 تعطیل هستند و از ساعت 17:30 تا 19:30 فعالیت خود را از سر می گیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری افزود: بر اساس هماهنگی های انجام شده با اداره کل حراست، همچنین مقرر شد تعطیلی به 36 ساعت یک روز در هفته افزایش یابد.

وی ضمن تشکر از صنایع، مشاغل و بازاریان استان گفت: امیدواریم با کنترل مصرف انرژی بتوانیم از پیک گرما جلوگیری کنیم و قطعی برق به مصارف خانگی منتقل نشود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا