اخبار روز سینما

ساخت پروژه Warhammer 40,000 متوقف شده است

پروژه Warhammer 40,000 با حضور بازیگر مشهور«هنری کویل» که اقتباس سینمایی از این دنیای تاریک و اسرارآمیز است، به خاطر مشکلاتی متوقف شد.

طرفداران پر و پا قرص دنیای Warhammer 40,000 با اشتیاق فراوان منتظر اقتباسی سینمایی از این دنیای تاریک و پیچیده با حضور ستاره محبوب، «هنری کویل» هستند، اما به نظر می‌رسد که این پروژه مورد انتظار با چالش‌هایی جدی روبرو شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


لغو پروژه Warhammer 40,000

همانطور که می‌دانید، شرکت Games Workshop خالق دنیای Warhammer، اخیراً اعلام کرده است که توافق نهایی با «آمازون» برای ساخت پروژه Warhammer 40,000 هنوز به نتیجه نرسیده است.

«Games Workshop» در گزارش مالی اخیر خود، تأکید کرده است که همکاری با «آمازون» به توافق بر سر دستورالعمل‌های خلاقانه وابسته است که تا پایان سال 2024 باید نهایی شود. این دستورالعمل‌ها شامل جزئیاتی مانند داستان، فیلمنامه، سبک بصری و اهداف کلی پروژه می‌شوند.

پروژه Warhammer 40,000

شرکت «Games Workshop» در ماه دسامبر سال 2023 اعلام کرد که یک سال فرصت برای توافق بر سر جزئیات خلاقانه در نظر گرفته است. آن‌ها این وضعیت را به سفینه‌ای فضایی تشبیه کردند که سربازانش را برای جنگی در معرض وقوع آماده می‌کنند. این یعنی سرنوشت پروژه Warhammer 40,000 در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و تنها پنج ماه فرصت برای نهایی شدن شرایط باقی مانده است.

در صورتی که این توافق نهایی شود، «هنری کویل» به عنوان یکی از بازیگران اصلی و تهیه‌کننده اجرایی این پروژه حضور خواهد داشت. همانطور که «کویل» اعلام کرده است، او از کودکی عاشق دنیای Warhammer بوده و ساخت این پروژه برای او بسیار ارزشمند است.

در کل، آینده اقتباس سینمایی Warhammer 40,000 با حضور «هنری کویل» هنوز نامعلوم است و همه چیز به نتیجه مذاکرات بین «آمازون» و «Games Workshop» بستگی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی توقف در ساخت پروژه Warhammer 40,000 چیست؟ آیا شما از طرفداران دنیای Warhammer هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا