اخبار روز

فیلم آموزشی نحوه ثبت نام آنلاین وام بازنشستگی

در صورتی که قصد دریافت وام مورد نظر را دارید به روز باشید تا با شرایط وام تامین اجتماعی مستمری بگیران آشنا شوید و در زمان ثبت نام دچار مشکل نشوید.

کانون های بازنشستگی مرحله اول ثبت نام تسهیلات 30 میلیون تومانی مستمری بگیران و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی را از سال 1403 آغاز کردند. ثبت نام اولیه روز دوشنبه 13 تیرماه به پایان می رسد و بانک عامل طبق تعهد باید اقدامات اداری و تأییدی لازم برای پرداخت این وام را از روز چهارشنبه 15 تیرماه آغاز کند تا وام در مدت زمان مقرر به حساب واریز شود. 30 دقیقه حدود یک هفته همانطور که می بینید زمان کم است اما از آنجایی که این کار به صورت غیر حضوری انجام می شود ثبت نام و تهیه مدارک چندان سخت نیست.

اگر قصد و شرایط دریافت تسهیلات 30 میلیون تومانی جدید را دارید، بد نیست بدانید با اعلام سازمان تامین اجتماعی، 40 هزار وام قرض الحسنه در مرحله اولیه به مستمری بگیران و بازنشستگان واجد شرایط پرداخت می شود. . از سوی دیگر برای مراکز بازنشستگی هر استان سهمیه ای در نظر گرفته شده است که با به حد نصاب رسیدن متقاضیان به صورت خودکار بسته می شود.

مهم است بدانید: ثبت نام به این معنا نیست که شما با گرفتن این وام موافقت می کنید.

شرایط پرداخت وام به مستمری بگیران تامین اجتماعی

شرایط پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی به شرح زیر است:

با حداکثر سن 78 سال
بدون تعلیق حساب
داشتن تلفن همراه به نام شخص متقاضی وام
سابقه چک های برگشتی موجود نیست
عدم وجود بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت ضمانت نامه اعتباری متقاضی یا هر شخص دیگری)
از امکانات مشابه در دو سال گذشته استفاده نشده است
باید 100 هزار تومان موجودی در حساب بانکی وجود داشته باشد

این شرایط عمومی ثبت نام اولیه وام مستمری تامین اجتماعی از سوی سازمان تامین اجتماعی است که ممکن است در مراکز مستمری استان های مختلف کمی متفاوت باشد.

ثبت نام غیر حضوری وام بازنشستگان تامین اجتماعی

ثبت نام این وام از طریق مراکز بازنشستگی هر استان انجام می شود. پس از رسیدن به حد نصاب تعداد ثبت نام کنندگان، وب سایت به صورت خودکار بسته می شود. این درخواست به صورت غیر حضوری و از طریق سیستم بازنشستگی استان مربوطه انجام می شود.

به عنوان مثال در حال ثبت نام از مستمری بگیران تهرانی برای وام 30 میلیون تومانی هستیم. بنابراین مستمری بگیران شعب مختلف تامین اجتماعی در سایر شهرستان های استان تهران از جمله شمیران، شهرری، قرچک و همچنین سایر استان های کشور مانند البرز، قزوین و … باید درخواست خود را به مرکز بازنشستگی همان مرکز ارائه کنند. منطقه

پیش ثبت نام در مرکز بازنشستگی لزوماً به معنای دریافت مطمئن وام نیست، بلکه بستگی به تأمین منابع مالی لازم توسط تأمین اجتماعی دارد.

بر اساس اعلام کانون بازنشستگان استان تهران، پیش ثبت نام در سایت به معنای قطعی شدن وام نیست و اخذ وام منوط به تخصیص منابع مالی لازم توسط سازمان تامین اجتماعی است. در واقع صندوق بازنشستگی اعلام می کند که فقط مسئولیت پیش ثبت نام را بر عهده دارد.

مرحله جدید ثبت نام وام مستمری بگیران تامین اجتماعی 1403 با مراجعه به سایت vaam.kabtatamin.ir و پرکردن فرم وام مستمری بگیران تامین اجتماعی امکان پذیر است. مبلغ وام مستمری بگیران تامین اجتماعی 30 میلیون تومان و مهلت ثبت نام تا 13 تیرماه 1403 در مراکز بازنشستگی است.

آموزش تصویری نحوه ثبت وام بازنشستگی

برای ثبت نام اولیه برای دریافت وام 30 میلیون تومانی تامین اجتماعی باید مراحل زیر را طی کنید:

1. ابتدا به سایت کانون بازنشستگان تهران مراجعه کرده و در قسمت خدمات پرمصرف کانون بازنشستگان، «ثبت وام» را انتخاب کنید.

2. وارد سامانه ثبت نام وام مستمری بگیران شوید و اطلاعات هویتی مورد نیاز مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره مستمری، تلفن همراه، آدرس و دلیل درخواست خود را وارد کنید.

3. نکته مهمی که در این قسمت باید بدانید این است: برای ثبت نام وام نیازی به کارت عضویت کانون بازنشستگان شهر تهران ندارید. بنابراین در این قسمت کافی است پنج بار در ردیف با شماره عضویت صفر و در سطر با تاریخ اعتبار 01/12/1403 (اول) وارد شود. اسفند 1403 را وارد کنید).

11

22

33

4. در پر کردن این فرم توجه داشته باشید که شماره مستمری در دفترچه بیمه یا کارت عضویت و شماره شعبه نیز در کارت عضویت شما قابل مشاهده است. در واقع کد شعبه آخرین محل بررسی حقوق و دستمزد افراد است.

5. با پرکردن فرم اول و انتخاب گزینه تایید اطلاعات، موارد را به دقت بررسی کنید و از صحت شماره موبایل و تلفن ثابت خود مطمئن شوید. در صورت بروز خطایی در هنگام وارد کردن محتوای فرم، این مسئولیت بر عهده مستمری بگیر است.

در صورت اختصاص سهمیه از سوی سازمان تامین اجتماعی، در نهایت وام به افراد واجد شرایط در غیاب آنها پرداخت می شود. پاسخ به درخواست شما منحصراً از طریق پیامک سازمان تامین اجتماعی به شماره ای که ثبت نام کرده اید انجام می شود و برای پیگیری نیازی به تماس با کانون مستمری بازنشستگان نیست.

شرایط ثبت نام اولیه وام قرض الحسنه مستمری بگیران تهرانی

مستمری بگیر یا مستمری بگیر، عضو کانون بازنشستگان تهران، متقاضی دریافت وام:

1. قرار بود حقوقش را از شعب بانک رفاه در تهران دریافت کند.

2. کمتر از 77 سال سن داشته باشید.

3. بدهی بانکی، چک نقدی و اقساط وام معوق از سایر بانک های کشور نداشته باشد.

4. در سه سال گذشته نباید از تسهیلات اعتباری بانک رفاه استفاده می کرد.

5. باید سیم کارت به نام خود داشته باشد. یعنی شماره تلفن همراه وارد شده فقط متعلق به یک مستمری بگیر یا بازنشسته باشد.

چنانچه پس از این ثبت نام به هر دلیلی پرداخت وام شما تایید نشد، مرکز بازنشستگی به دلیل محدودیت تعداد وام مسئولیتی در قبال پرداخت وام به مستمری بگیر نخواهد داشت. بر اساس دستورالعمل سازمان تامین اجتماعی و مرکز عالی بازنشستگان کشوری، با توجه به محدودیت تعداد وام و کثرت متقاضیان، اولویت اعطای وام با افراد کم‌درآمد است. افراد، بیماران خاص و صعب العلاج و همچنین افرادی که فرزندانشان در شرف ازدواج هستند یا به اقامتگاه اجاره ای نقل مکان می کنند با ارائه مدرک معتبر واجد شرایط هستند.

مبلغ وام 300.000.000 ریال معادل سی میلیون تومان می باشد و بازپرداخت آن طبق مقررات بانک انجام می شود. در صورت تایید درخواست بانک رفاه، از طریق پیامک به شماره تلفن همراه مستمری بگیران اطلاع رسانی خواهد شد.

هنگام دریافت پیامک وام از بانک رفاه، موجودی را در حساب بانک رفاه خود حداقل 500000 ریال نگه دارید تا از مبلغ تمبر بابت سپرده وام درخواستی کسر شود و به هیچ وجه موجودی را صفر نکنید.

در نهایت با اتمام این مرحله ثبت نام که در غیاب مراکز مستمری بگیران هر استان انجام می شود، اقدامات اداری و کنترل های لازم توسط بانک عملیاتی آغاز و ظرف حدود یک هفته این تسهیلات به بانک عملیاتی واریز می شود. حساب مستمری بگیران واجد شرایط

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مستمری بگیران و مستمری بگیران یکی یکی از خدمات رفاهی سازمان تامین اجتماعی برای بهبود وضعیت معیشتی مستمری بگیران است که با همکاری بانک رفاه کارگران انجام می شود. سال گذشته مبلغ ریالی این تسهیلات 20 میلیون تومان بود، امسال به 30 میلیون تومان افزایش یافته است و مراحل بعدی پرداخت این تسهیلات متعاقبا اعلام می شود.

وام برای بازنشستگان

سایت ثبت نام وام مستمری بگیران تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir

ثبت نام وام مستمری بگیران تامین اجتماعی 1403 موضوع مهمی است که بسیاری از مستمری بگیران این سازمان را با سوال مواجه کرده است. از مهمترین سوالات در این مورد می توان به نحوه ثبت نام در این وام، زمان ثبت نام و شرایط اخذ وام بازنشستگان تامین اجتماعی اشاره کرد.

اعطای وام یکی یکی از خدماتی است که موسسه تامین اجتماعی به مستمری بگیران و بازنشستگان خود ارائه می دهد. همه افراد واجد شرایط می توانند برای اعتبار بازنشستگی تامین اجتماعی درخواست دهند. البته دقت داشته باشید که برای ثبت نام و دریافت این وام نیازی به مراجعه به هیچ یک از شعب این سازمان ندارید. بلکه باید از طریق سامانه ثبت نام وام مستمری بگیران تامین اجتماعی و سایت اختصاصی vaam.kabtatamin.ir ثبت نام کنید. البته قبل از ثبت نام باید به شرایط اخذ این وام توجه کنید که در اینجا به آن می پردازیم.

سوال مهم دیگری که مستمری بگیران اجتماعی در این مورد از خود می پرسند میزان این وام است. به گفته مسئولان این سازمان، هر فرد واجد شرایط پس از ورود به سایت ثبت نام وام مستمری تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir و تکمیل ثبت نام، مبلغ 10 میلیون تومان دریافت می کند. بر اساس منبع مالی در نظر گرفته شده برای این وام، حدود 400 هزار نفر می توانند برای دریافت وام بازنشستگی تامین اجتماعی 1403 اقدام کنند و با موفقیت این وام را دریافت کنند. البته لازم به ذکر است کسانی که تاکنون از این سازمان وام دریافت نکرده اند در اولویت دریافت این وام خواهند بود. افرادی که قبلا وام دریافت کرده اند و اکنون در حال بازپرداخت اقساط هستند نمی توانند برای دریافت وام تامین اجتماعی برای مستمری بگیران اقدام کنند. از آنجایی که این موضوع برای بسیاری از بازنشستگان تامین اجتماعی مهم است، نحوه ثبت نام در این وام را به تفصیل توضیح خواهیم داد.

وارد سایت ثبت نام وام بازنشستگی تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir شوید

واجدین شرایط ثبت نام وام بازنشستگی تامین اجتماعی می توانند از طریق سامانه تعیین شده ثبت نام خود را تکمیل کنند. بنابراین نیازی به مراجعه حضوری به هیچ یک از شعب این سازمان نیست.

به همین منظور ما در اندیشه مسائل نحوه دسترسی به سایت ثبت نام وام بازنشستگی تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir را به تفصیل توضیح داده ایم تا در هنگام ورود و ثبت نام از طریق این سایت دچار مشکل نشوید./اندیشه مسائل

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا