اخبار روز

افزایش 100 درصدی وام بازنشستگان در سال 1403

مدیرعامل بانک صادرات ایران از پرداخت بیش از 142 هزار فقره وام قرض الحسنه به بازنشستگان کشوری در چهار ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی با اعلام این خبر افزود: حمایت از مستمری بگیران و ایثارگرانی که خدمات شایانی به کشور و مردم انجام داده اند، همواره یکی از مسئولیت های اجتماعی بانک صادرات ایران بوده است که از طریق این بانک تاسیس شده است. تعامل مثبت با صندوق بازنشستگی کشوری، توانست پرداخت وام قرض الحسنه را با روند سریع تری نسبت به سال های گذشته انجام دهد.

وی با یادآوری اینکه در چهار ماهه اول سال 1403 بیش از 42 میلیارد ریال به 142 هزار مستمری بگیر کشوری از سوی بانک صادرات ایران پرداخت شد، افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری بیش از 112 میلیارد ریال پرداخت شد. 372 هزار مستمری بگیر کشور پرداخت می شود و مجموع وام های خرد پرداختی به آنها در سال 1403 به 514 هزار فقره به ارزش بیش از 154 هزار میلیارد ریال می رسد.

سیفی با اشاره به پرداخت 266 هزار وام خرد قرض الحسنه به بازنشستگان کشوری به ارزش 80 هزار میلیارد ریال در سال 1402 توسط بانک صادرات، افزود: امسال شاهد افزایش 100 درصدی پرداخت قرض الحسنه تجربه خواهیم بود. وام خرد حسنه به بازنشستگان ممتاز کشوری.

لازم به ذکر است چندی پیش مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور به پاس همکاری و حمایت بانک صادرات ایران در ارائه خدمات به بازنشستگان از این بانک به عنوان دوازدهمین یاور صندوق بازنشستگی یاد کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا