اخبار روز

ایران اقدامات متقابل علیه رژیم صهیونیستی را حق خود می داند

سرپرست وزارت امور خارجه ایران در گفت و گوی تلفنی با همتای بحرینی خود گفت: «سکوت در قبال اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی نوعی پاداش محسوب می شود. بنابراین، جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که بر اساس قواعد و رویه‌های بین‌المللی، اقدامات متقابل را در اختیار خود می‌داند.

به گزارش ایسنا، «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین با «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه گفت‌وگوی تلفنی داشت.

سرپرست وزارت امور خارجه ایران با اشاره به تداوم تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان، زنان و همه مردم بی گناه غزه، بر لزوم توقف رفتار شیطانی این رژیم با گسترش دامنه جنگ در پایتخت تاکید کرد. جنگ لبنان، یمن و به ویژه جنایت و استکبار این رژیم. وی بر تحویل «اسماعیل هنیه» به خاک جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی هرگونه سکوت در برابر گسترش شرارت های رژیم صهیونیستی را مضر به ثبات منطقه دانست و افزود: سکوت در برابر اقدامات اخیر این رژیم نوعی پاداش برای آن تلقی می شود. بنابراین، جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که بر اساس قواعد و رویه‌های بین‌المللی، اقدامات متقابل را در اختیار خود می‌داند.

عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر امور خارجه بحرین با تاکید بر موضع پادشاهی بحرین در مورد لزوم آتش بس فوری در نوار غزه، خواستار حمایت از غیرنظامیان و تسهیل ارسال کمک های بشردوستانه به غیرنظامیان شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا