اخبار روز

سقوط آزاد قیمت انواع خودرو در بازار


به گزارش مانی بان، قیمت خودرو امروز دوشنبه پانزدهم است. مرداد 1403 اعلام شد اگرچه این بازار در دوران پس از انتخابات روند نزولی را آغاز کرد، اما این روند همچنان ادامه دارد. تغییر قیمت در این بازار از 500 هزار تومان به 80 میلیون تومان گزارش شده است.

با توجه به کاهش نرخ دلار و رسیدن آن به کانال 60 هزار تومانی، محصولات داخلی و مونتاژی با افزایش و کاهش نسبت به روز گذشته گزارش می شود.

کوییک دنده اس مدل 1403 یکی یکی از ارزان ترین هاچ بک های موجود در بازار داخلی است. این خودرو با دو میلیون تومان کاهش با قیمت 418 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

تجارت نیوز نوشت: تارا اتوماتیک V4 که چند روز پیش به بیش از یک میلیارد تومان رسید اما امروز ۱۱ میلیون تومان دیگر ارزان شده و هم اکنون با قیمت ۹۶۹ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

پژو 207 گیربکس هیدرولیک یکی از محصولات پرطرفدار ایران خودرو است که با افت 9 میلیون تومانی با قیمت 720 میلیون تومان در بازار عرضه می شود.

ساینا اس یکی از محصولات نوسان سایپا امروز افت 6.5 میلیون تومانی را تجربه کرد و با قیمت 422 میلیون تومان در بازار گزارش می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا