اخبار روز سینما

ارائه فیلم انگل سایت بازتاب آنلاین

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

  • نام فیلم: انگل
  • کارگردان بونگ جون هو
  • نویسنده: بونگ جون هو
  • تاریخ انتشار: سال 2019
  • میانگین نمرات انگل که در IMDb: 8.5 از 10

بازیگران: سونگ کانگ هو، لی سون کیون، چو یئو جونگ، چوی وو شیک

فیلم انگل

خلاصه

فیلمی که داستانش دقیقاً مثل اسمش رفتار می کند. خانواده فقیری که پس از آشنایی با خانواده ای ثروتمند مانند انگل در آنها نفوذ می کند و از آنها تغذیه می کند و داستان فیلم تا پایان خود روند بسیار هیجان انگیزی را طی می کند.

فیلم انگل

آنچه بونگ جونگ هو در فیلم انگل به زیبایی به تصویر کشیده است. امید محقق نشده خانواده کی وو رسیدن به رویاهایشان است.

با وجود اینکه از همه چیز محروم هستند، اما خود را در پله ای به سوی موفقیت می بینند و احساس نمی کنند کاملا گم شده اند.

در مورد فیلم

در دهه‌ها و سال‌های اخیر، سینمای کره جنوبی پیوسته پتانسیل بالایی که دارد و استعداد کار در آن را نشان داده است. فیلم انگل دقیقا یکی یکی از مصادیق بارز و عالی این موضوع محسوب می شود. فیلم انگل بدون شک. یکی این یکی از اتفاقات خوب سال 2019 بود. فیلمی که پلیدی های دنیای سرمایه داری را آنقدر خوب به تصویر کشید که در نهایت اسکار بهترین فیلم سال را گرفت.

تلاش کی وو برای اتصال به اینترنت و برقراری ارتباط با دنیای بیرون دیدنی است و وقتی در حمام خانه اش در کنار خواهرش موفق می شود، موسیقی فیلم شادی بخش است.

فیلم انگل

ما نمی‌توانیم فیلم انگل‌ها را در ژانر خاصی دسته‌بندی کنیم و در حین تماشای آن به خوبی به این موضوع پرداخته‌ایم. این فیلم به قدری زیبا و استادانه ژانرها را در طول مدت پخش خود تغییر می دهد و به طور کامل از یک ژانر به ژانر دیگر می رود که با تماشای آن مدام از خود می پرسیم که اکنون این فیلم چه ژانری است؟ فیلمی که توانست به اولین فیلم غیر انگلیسی زبان برنده جایزه بهترین فیلم سال اسکار تبدیل شود. در سال 2019، Parasite توسط استودیو Barunson E&A با بودجه 15 میلیون دلاری و تهیه کنندگی Bong Joo-hoon تولید شد و توانست فروش 260 میلیون دلاری را تجربه کند.

فیلم انگلبونگ هو، کارگردان انگل

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا