اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا سه شنبه 25 مرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین مردم همه روزه سال دیوان حافظ را می گشایند و به دنبال پیام های خاص و الهام بخش زندگی خود هستند. برای امروز سه شنبه شانزدهم مرداد فال حافظ با توجه به ماه تولدش می تواند راهنمای شما در مسیر زندگی باشد.

فروردین:

*شعر:*

«صوفی نهاد دام انداخت و او را فریب داد

بنیاد حیله گر به فلک حیله زد.

*ترجمه:*

آوریل های عزیز، امروز ممکن است با ترفندها و ترفندهایی مواجه شوید. اشعار حافظ به شما یادآوری می کند که می توانید با لطف و هوشمندی بر این موانع غلبه کنید. هنگام رویارویی با مشکلات از صداقت و انصاف خود استفاده کنید.

اردیبهشت ماه:

*شعر:*

«کسی که با مؤمنان بایستد

خداوند او را همیشه از مشکلات حفظ کند.»

*ترجمه:*

اردیبهشت ماهی ها، مهربانی و وفاداری شما به دیگران امروز مورد توجه قرار می گیرد. حافظ وعده می دهد که اگر به عشق و وفاداری اعتماد کنی خداوند همیشه حافظ تو خواهد بود. از روابط نزدیک خود لذت ببرید و به آنها احترام بگذارید.

خرداد:

*شعر:*

«هر بار که گل چو لباس می پوشد

از یقه اش تا دامنش پاره می کنم.

*ترجمه:*

امروز ژوئن های پر انرژی، عشق و اشتیاق به زندگی در درون شما بیدار خواهد شد. حافظ شما را به عشق ورزیدن و زندگی با شور و شوق دعوت می کند. از این انرژی مثبت در کار و روابط خود استفاده کنید.

تیر:

*شعر:*

خروس صبحگاهی با گلی نو گفت

آنقدر شیرین نباش که در این باغ باشی فقط به این دلیل که شکوفه دادی.

*ترجمه:*

ماهی های حساس، ممکن است امروز کمی احساس غرور یا ناز کنید. حافظ به شما یادآوری می کند که همیشه در زندگی متواضع باشید. به یاد داشته باشید که همه چیز موقتی است و سادگی و فروتنی بسیار ارزشمند است.

مرداد:

*شعر:*

او در حال دوش گرفتن بود و صورتش قرمز شده بود

یک دل غمگین چقدر درد داشت؟»

*ترجمه:*

آگوستین های شجاع، امروز با احساسات پرشور و گاهی پیچیده روبرو خواهید شد. این اشعار به شما یادآوری می کند که عمیق ترین احساسات خود را بپذیرید و از آنها برای رشد شخصی خود استفاده کنید. به گذشته به عنوان درسی برای آینده نگاه کنید.

شهریور:

*شعر:*

“من می توانم بوی بهبود وضعیت جهان را حس کنم

گل و باد برای صبا شادی آورد.

*ترجمه:*

درست است شهریوری ها امروز خبرهای خوشی در انتظار شماست. این اشعار نشان دهنده تغییرات مثبت در زندگی شماست. از این فرصت ها استفاده کنید و از لحظات خوب لذت ببرید.

مهر:

*شعر:*

“الان می خواهم با شما صحبت کنم

شنیدن خبر دل من شهوت است».

*ترجمه:*

مهریس عزیز امروز روزی است که باید به احساسات خود توجه کنید. حافظ به شما توصیه می کند که احساسات و خواسته های خود را بیان کنید و با دیگران ارتباط نزدیک برقرار کنید. این می تواند به بهبود رابطه شما کمک کند.

آبان:

*شعر:*

«واعظان خویشاوندان در محراب و منبر خودنمایی می کنند

چون به خلوت می روند و کارهای دیگری می کنند.

*ترجمه:*

آبانیان پرشور امروز در زندگی با تضادها و بلاتکلیفی مواجه خواهید شد. حافظ به شما یادآوری می کند که صداقت را در زندگی خود حفظ کنید. به دنبال حقیقت باشید و از ریا بپرهیزید.

آذر:

*شعر:*

«فرشتگان را دیدم که در بار را می زدند

گل آدم بزرگ شد و به شیشه خورد.

*ترجمه:*

مردم عاقل آذری امروز روز پر از الهام و خلاقیت است. حافظ شما را به دنبال ایده های جدید و جستجوی معنا در زندگی دعوت می کند. اجازه دهید ذهن باز و خلاقیت شما را به تجربیات جدید هدایت کند.

دی:

*شعر:*

«بیایید به عنوان خاطره در این سرزمین ها سفر کنیم

غبار توبه در آب دیده می شود».

*ترجمه:*

دی ماهی های مقاوم، ممکن است امروز با احساس پشیمانی و پشیمانی مواجه شوید. حافظ یادآوری می کند که باید گذشته را پشت سر گذاشت و با امید به آینده نگاه کرد. از تجربیات گذشته برای بهبود خود استفاده کنید.

بهمن:

*شعر:*

«این نتیجه کار کان و زمین نیست

بیا، این تنها دلیل در جهان نیست.

*ترجمه:*

بهمن آزاد اندیشی، امروز یادآوری می شود که زندگی فراتر از مادیات و امور دنیوی است. حافظ به شما توصیه می کند که به معنای عمیق تر زندگی فکر کنید و به دنبال معنویت و آرامش درون باشید.

اسفند:

*شعر:*

«چو محجبه با شمشیر به همه حمله می‌کند

“هیچ کس در حرمسرا ساکن نخواهد شد.”

*ترجمه:*

ماه عاطفی، امروز با بی ثباتی و تغییرات زندگی روبرو خواهید شد. حافظ به شما یادآوری می کند که هیچ چیز در زندگی ماندگار نیست. با پذیرش تغییرات می توانید آرامش بیشتری پیدا کنید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا