اخبار روز

بزرگترین صرافی جهان. همستر مبارزه اضافه شده است


به گزارش مانیبان، توکن همستر Combat به بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان اضافه شده است. حالا احتمال قرار گرفتن همستر کامبت در لیست دوباره قوت گرفته است. از جانب همستر Combat راه اندازی شد، تا کنون میلیون ها کاربر این بازی محبوب منتظر حضور آن در لیست هستند و قادر به خرید و فروش توکن های خود در پلتفرم تلگرام هستند. در حالی که هنوز شایعاتی در مورد تاریخ لیست وجود دارد همستر دعوا شنیده شد، بایننس اخیرا توکن کرد همستر او به طور رسمی کمبت را به وب سایت خود اضافه کرد. این اقدام بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، طرفداران این بازی را که بی صبرانه منتظر عرضه هوایی آن هستند هیجان زده کرده است.

همستر Kombat که قبلا در CoinMarketCap فهرست شده بود، به صرافی Binance اضافه شد. البته همانطور که بایننس اشاره کرد، این توکن در حال حاضر برای خرید و فروش فهرست نشده است و این اقدام تنها برای سهولت معامله این توکن در زمان انتشار برای معامله گران صورت گرفته است.

پس از افزودن توکن همستر با بایننس مبارزه کنید، اکنون بسیاری حدس می زنند که این توکن به زودی به طور رسمی برای خرید و فروش در دسترس خواهد بود. با این حال هنوز هیچ خبر رسمی در مورد آن وجود ندارد. تیم سازنده این بازی تلگرامی قبلاً قصد داشت آن را در ماه جولای (حداقل) توکن کند. مرداد) برای تجارت در دسترس باشد، اما انتشار آن در نهایت به تعویق افتاد.

با جذب چند صد میلیون کاربر و تشکیل جامعه فعال فالوور در مدت زمان کوتاه Wife Combat یکی به یکی از پدیده های دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شد. این بازی تلگرامی تاکنون در مجموع به بیش از 300 میلیون کاربر و روزانه 50 میلیون کاربر رسیده است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا