سرگرمی

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیست؟ + تصاویر

بازتاب آنلاین، آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون 21 آذر وی در سال ۱۳۷۱ در تهران به دنیا آمد. در دانشگاه مدیریت خواند و در فرانسه در رشته زیبایی ادامه داد. شهرت آناهیتا بیشتر به دلیل ازدواج با سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است. در ادامه با همسر سردار آزمون بیشتر آشنا خواهید شد.

بیوگرافی آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون

سال 1377 بود که سردار آزمون در برنامه دورهمی اعلام کرد که در آستانه ازدواج است و می خواهد هر چه زودتر با همسر آینده اش نامزد کند. آزمون درباره ازدواجش توضیح بیشتری نداد. اما او در پاسخ به سوال مهران مدیری درباره نحوه آشنایی با همسر آینده اش گفت که از دور همدیگر را می شناختند و در اولین ملاقات عاشق هم شدند.

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیست؟ + تصاویر

سال گذشته نیز در گفتگوی خود با یکی او به خبرگزاری ها گفت که به احتمال 99 درصد به زودی ازدواج خواهد کرد البته در صورت موافقت خانواده عروس.

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیست؟ + تصاویر

او همچنین گفت مطمئن است با ازدواج و تشکیل خانواده می تواند بیش از این پیشرفت کند و اکثر بازیکنان بزرگ روسیه در سن او صاحب فرزند شده و از زندگی خود بسیار راضی هستند.

اما کسانی که صفحه اینستاگرام سردار را دنبال می کنند می دانند که این بازیکن جوان مدت هاست که تصاویری از خود در کنار همسرش منتشر می کند و تصاویر زیادی از سردار آزمون و همسرش در فضای مجازی منتشر شده است.

زندگی شخصی همسر سردار آزمون

بسیاری از علاقمندان به فوتبال می خواهند بدانند همسر سردار آزمون اهل کجاست و چند سال دارد؟ آناهیتا همسر سردار آزمون متولد 30 آذر 1371 و اهل تهران است. تحصیلات دانشگاهی خود را با رشته مدیریت آغاز کرد و پس از مدتی برای تحصیل در رشته زیبایی به فرانسه مهاجرت کرد.

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیست؟ + تصاویر

مادر آناهیتا کریمی آرایشگر و صاحب یک سالن زیبایی و پدرش تاجر است. سردار آزمون در سال 2018 در سن 25 سالگی با آناهیتا کریمی نامزد کرد و عروسی آنها در 17 سالگی رسما برگزار شد. اردیبهشت ماه 1402 در گنبد برگزار شد.

از زندگی شخصی آناهیتا کریمی اطلاعات زیادی در دست نیست و تنها یک صفحه شخصی از او در اینستاگرام وجود دارد که در قسمت بیوگرافی به ازدواج او با سردار آزمون اشاره شده است.

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیست؟ + تصاویر

پسر سردار آزمون و همسرش

حدود 1 سال پیش بود که سردار آزمون ستاره ایرانی رم ایتالیا پدر شد. نام فرزند ستاره ملی پوش ایران نوا است و او با انتشار مطلبی اولین تصویر از چهره دخترش را منتشر کرد.

سردار در توضیح این تصویر نوشت: شاهزاده بابا.

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیست؟ + تصاویر

بیوگرافی سردار آزمون و دستاوردهای حرفه ای وی

حال که با بیوگرافی همسر سردار آزمون آشنا شدید بد نیست نگاهی به زندگی حرفه ای این فوتبالیست موفق داشته باشیم. سردار آزمون بازیکن فوتبال متولد ۱۳۷۳ در گنبدکاووس است.

از باشگاه هایی که سردار آزمون در آنها بازی می کرد می توان به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان، باشگاه فوتبال روستوف، باشگاه فوتبال روبین کازان و باشگاه فوتبال زنیت سن پترزبورگ اشاره کرد. او در لیگ قهرمانان اروپا نیز 4 گل به ثمر رسانده است. وی فرزند خلیل آزمون بازیکن ترکمن سابق تیم ملی والیبال ایران است.

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیست؟ + تصاویر

به گزارش آزمون، وی فوتبال را از 9 سالگی در سفری خانوادگی به ترکمنستان آغاز کرد. سردار آزمون در حالی که تنها 17 سال سن داشت به لیگ روسیه رفت و در تیم روبین کازان بازی کرد و عنوان جوان ترین لژیونر فوتبال ایران را از آن خود کرد.

وی در زمستان 2017 پس از عملکرد خوب خود در جام ملت های آسیا 2019، قراردادی 12 میلیون یورویی با زنیت سن پترزبورگ امضا کرد. یکی او به یکی از بزرگترین باشگاه های فوتبال روسیه پیوست. او با این انتقال به عنوان دومین بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال ایران پس از علیرضا جهانبخش شناخته می شود.

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیست؟ + تصاویر

همچنین او جوان ترین بازیکن ایرانی است که در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است.

او در اولین فصل حضورش در زنیت موفق شد با این تیم به عنوان قهرمانی دست یابد. همچنین در دومین فصل حضور خود موفق به قهرمانی در لیگ برتر روسیه، جام حذفی روسیه و نایب قهرمان سوپرجام روسیه شد و حتی با زدن 17 گل به عنوان بهترین گلزن لیگ روسیه انتخاب شد.

نتیجه

سردار آزمون بازیکن فوتبال متولد ۱۳۷۳ در گنبدکاووس است. او در طول دوران حرفه ای خود در باشگاه های مختلفی از جمله سپاهان اصفهان، روستوف، روبین کازان و زنیت سن پترزبورگ بازی کرد و به عنوان دومین بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال ایران شناخته می شود.

همسر سردار آزمون، آناهیتا کریمی متولد ۱۳۷۱ است و اطلاعات زیادی از زندگی شخصی وی در دست نیست. او و سردار آزمون مدتی است که ازدواج کرده اند و یک دختر به نام نوا دارند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا