اخبار روز

شناسایی فعالان فضای مجازی به عنوان سفیران راه اندازی جزیره کیش

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین از کیش، سید ابراهیم هاشم ورزی در نشست قدردانی از فعالان فضای مجازی جشنواره نی انبان کیش که با حضور مدیر و دبیر این جشنواره برگزار شد، گفت: از ظرفیت های فضای مجازی استفاده می شود. یکی وی آنها را یکی از ارکان تبلیغات در دنیای امروز دانست و گفت: با تغییر رویکرد و سلیقه مخاطبان و دستیابی به ابزارهای رسانه های دیجیتال، باید بر اساس بستر تبلیغاتی و اطلاع رسانی امروزی نیز برنامه ریزی و عمل کنیم .

وی افزود: جشنواره نی انبان نمونه ارزشمندی از شکل گیری شبکه تبلیغاتی و اطلاع رسانی با همکاری و حساسیت خوب رسانه های فعال مستقر در کیش به ویژه فعالان فضای مجازی (وبلاگ نویسان) جزیره بود و تاثیر این امر تعامل نیکی در بازتاب گسترده و فرامرزی این جشنواره آشکار شد.

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست از تلاش فعالان فضای مجازی ابراز امیدواری کرد و ابراز امیدواری کرد فعالان حقیر این منطقه که سفیران معرفی جزیره کیش و یک نقش عمده ای در معرفی جاذبه های گردشگری این منطقه آزاد کشور دارند و باعث رونق هر چه بیشتر جزیره کیش شده و آن را در کانون فعالیت های تولید محتوای خود قرار می دهند.

وی همچنین پنج نکته مهم را در تبیین مولفه های رفتاری و حرفه ای فعالان رسانه و فضای مجازی برشمرد و گفت: اولین نکته این است که برگزاری این نشست نشان از اهمیت نقش فعالان فضای مجازی (وبلاگرها) دارد. نکته دوم توجه به انتقاداتی است که گاهی منصفانه و گاهی مغرضانه خواهید دید که با توجه به حرکت این لوکوموتیو جدید در جزیره ضروری است. از رسانه ها، فعالان فضای مجازی و دیگران انتظار اختلاف با شما را داشته باشید. و این نکته سوم را نشان می دهد که جایگاه فضای مجازی را با مخاطبان آن فضا نشان می دهد. لذا فعالان این عرصه باید قدر کار آنان را بدانند و تلاش کنند در مسیر ترقی و پیشرفت جامعه موثر باشند. در این مسیر به این آیه از حضرت حافظ بنگرید که می فرماید: «در راه خانه لیلی، خطراتی دارد، اولین قدم دیوانگی است».

هاشم ورزی همچنین اعتبار هر مجموعه را ناشی از احترام صاحبان این مجموعه به فعالیت و کسب و کارشان دانست و افزود: نگاه جدی و کارآمد به فعالان فضای مجازی، نتیجه شأن و منزلتی است که این عزیزان دریافت می کنند. برای دستیابی به اعتبار و منزلت اجتماعی بالا باید با تولید آثار ارزشمند و دقت در انتخاب تصاویر، متون و موسیقی از فعالیت های خود محافظت، حفاظت و حراست کنند.

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان تصریح کرد: اگر هدف فقط کسب درآمد باشد با نگاهی به فعالیت رسانه ها و فضای مجازی نتیجه خوبی حاصل نمی شود اما اگر شما «اولویت باید بر عشق و خدمت و کسب درآمد باشد تا آزادی بیان و اندیشه فعالان رسانه ای و فضای مجازی با منافع شخصی خدشه دار نشود و نگاه اصحاب رسانه در تبلیغ و ترویج آن مغرضانه و مغرضانه نباشد. این جشنواره به دور سوم راه یافت.

در پایان از عملکرد موفق فعالان فضای مجازی (وبلاگ نویسان) حاضر در جشنواره نی انبان جزیره کیش با اهدای لوح تقدیر تقدیر شد.

46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا