اخبار روز سینما جهان

بردلی کوپر برای سومین بار روی صندلی کارگردانی می‌نشیند

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، فیلمبرداری فیلم جدید بردلی کوپر با عنوان “معلوم است؟” از ماه آینده شروع می شود.

در پایان سال 2023، بردلی کوپر سومین فیلم خود را به عنوان کارگردان معرفی کرد. در این فیلم با عنوان “معلوم است؟” کوپر با ویل آرنت و امیلی بلانت همکاری می کند تا فیلمی برای سرچ لایت بسازد.

مهر وی نوشت: بردلی کوپر علاوه بر نویسندگی و کارگردانی در این فیلم نیز بازی خواهد کرد. فیلمنامه توسط ویل آرنت و مارک چاپل نوشته شده است.

حالا گفته می شود تولید این فیلم از شهریور ماه آغاز می شود. جزئیات داستان مخفی نگه داشته شده و مشخص نیست که فیلم درباره چه چیزی است.

کوپر فیلم زندگینامه ای “Maestro” یا “The Conductor” را برای نتفلیکس کارگردانی کرد که در آن نقش رهبر ارکستر برنشتاین را بازی کرد و این فیلم نامزدی اسکار را از آن خود کرد. او پیش از آن برای اولین بار با فیلم «ستاره ای متولد شده» در سال 2018 روی صندلی کارگردانی نشست و فیلمش موفق به کسب 8 نامزدی اسکار و برنده جایزه آهنگ اصلی فیلم شد.

کوپر که در سال 2001 با فیلم کمدی “تابستان گرم و مرطوب آمریکا” شروع به کار در سینما کرد، در کمدی رمانتیک “دفترچه یادداشت امیدوار” (2012)، کمدی تیره “آمریکن تریکستر” (2013) و فیلم زندگینامه ای بازی کرده است. “تک تیرانداز آمریکایی” (2013). 2014) که تهیه کننده آن نیز بود، موفقیت بیشتری کسب کرد و برای بازی در این فیلم ها 4 بار نامزد اسکار شد و دهمین بازیگری شد که در 3 سال متوالی نامزد اسکار شد. در سال 2014 در برادوی در نمایش “مرد فیل” ظاهر شد و نامزد دریافت جایزه تونی شد. او همچنین نامزد دریافت جایزه اسکار برای تهیه‌کنندگی «جوکر» در سال ۲۰۱۹ و «کوچه کابوس» دل تورو در سال ۲۰۲۱ شد.

همچنین اخیراً اعلام شد که بردلی کوپر در سال 2025 مستندی در مورد مراقبان خانواده برای تلویزیون تولید می کند. این فیلم به بررسی مسائل سیستمیک در سیستم مراقبت می پردازد تا به مشکلات بیش از 50 میلیون آمریکایی که بدون دستمزد از بیماران خود در خانه مراقبت می کنند بپردازد.

مشارکت کوپر از یک تجربه شخصی نشات می‌گیرد و او در بیانیه‌ای گفت: “وقتی پدرم به سرطان مبتلا شد، برای من زنگ خطری بود، چیزی که واقعاً چشمان من را به دنیای مراقبت باز کرد.” هر کس در مقطعی از زندگی خود از مراقبت از عزیزان خود دست بر می دارد. تنهایی می تواند فردی را که این مشکل را تجربه می کند غلبه کند و می تواند طاقت فرسا باشد. صحبت بیشتر در مورد این موضوع در سطح ملی کمک خواهد کرد و من معتقدم که با هم می توانیم تفاوت ایجاد کنیم و به مراقبان خانگی کمک کنیم.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا