اخبار روز سینما

نخستین تیزر فصل دوم سریال The Last of Us منتشر شد

نخستین تیزر فصل دوم سریال The Last of Us منتشر شد و نشان داد که «ابی»، «الی» و «جول»، سال آینده به صفحه نمایش تلوزیون می‌آیند.

اگرچه تیزر منتشر شده توسط HBO Max اطلاعات زیادی درباره داستان فاش نمی‌کند، اما می‌توانیم برخی از مراجع درون بازی را ببینیم که ممکن است برای طرفداران بازی بسیار هیجان‌انگیز باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی قسمت اول تا نهم سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us 2023)

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


نخستین تیزر فصل دوم سریال The Last of Us منتشر شد

تیزر فصل دوم آخرین بازمانده از ما به طرفداران «پدرو پاسکال» را در نقش «جول»، «کتلین داور» را در نقش «ابی»، «جفری رایت» را در نقش «آیزاک»، «ایزابلا مرسد» را در نقش «دینا» و شخصیت ناشناخته‌ای که توسط «کترین اوهارا» بازی می‌شود را نشان می‌دهد.

تیزر فصل دوم The Last of Us ، انتقام «جول» را برای کاری که برای نجات «ابی» از تبدیل شدن به یک نمونه آزمایشی انجام داده است را نشان می‌دهد. در تیزر فصل 2 آخرین بازمانده از ما ، هیولایی را می‌بینیم که به نظر می‌رسد اقتباسی از رئیس «رت کینگ» در بازی The Last of Us است. علاوه بر این، صحنه برفی که «ابی» در زیر چیزی شبیه به یک تور گیر افتاده است، به نظر می‌رسد بازسازی صحنه‌ای باشد که او در بازی معرفی می‌شود.

تیزر هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار فصل دوم The Last of Us به ما نمی‌دهد. اگرچه اطلاعات زیادی در مورد تاریخ دقیق انتشار نداریم؛ اما می‌توان فرض کرد که این نمایش ممکن است در اوایل سال 2025 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال تلوزیونی The Last of Us چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا