اخبار روز

کاشت 3 میلیون بوته گل در شهر ارومیه

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین از آذربایجان غربیعلی شایگان توضیح می دهد که کاشت گل های فصلی در خیابان ها، بلوارها، پارک ها و میادین با هدف ایجاد منظره ای زیبا و ایجاد فضایی شاد و روح انگیز است. یکی وی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف سازمان منظر شهری و فضای سبز شهرداری ارومیه است، تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که طراوت، طراوت و سرسبزی را در شهر افزایش دهیم و کیفیت فعالیت ها و رضایتمندی شهروندان را افزایش دهیم. “

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 3 میلیون بوته از انواع گل ها، درختان و درختچه های فصلی در شهرستان کاشته شده است و در تلاش هستیم تا تابستان و پاییز امسال حدود 2 میلیون بوته در شهر ارومیه کاشته شود. .

شایگان گل های کاشته شده را بنفشه، مینا، کلم زینتی، شبو، مریم گلی، اکالیپتوس، ابری و عسلی برشمرد و افزود: این گیاهان درختی، درختچه ای و گل های فصلی از گونه ها و رنگ های مختلف در واحد تولید سیما، منظر و فضای سبز شهری هستند. ایجاد و مدیریت کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در طرح کاشت گل های تابستانی سعی شد از گونه هایی با عمر طولانی با نیاز آبی کم و همچنین گل های سازگار با شرایط آب و هوایی شهر ارومیه استفاده شود.

46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا