اخبار روز

همستر مبارزه در صرافی بایننس ظاهر شد!


بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، با افزودن Hamster Kombat ($HMSTR) به پلتفرم خود، دنیای ارزهای دیجیتال را شگفت زده کرده است.

این خبر جامعه کریپتو را هیجان زده کرد و کنجکاوی و هیجان را در میان معامله گران و سرمایه گذاران برانگیخت. اتحادیه همستر Combat مشتاقانه منتظر لیست airdrops است.

همستر پس از لیست اخیر خود در CoinMarketCap، Combat اکنون در Binance ظاهر شده است. این کار دسترسی معامله گران به توکن و معامله آن پس از راه اندازی را آسان تر می کند.

این حرکت بایننس نشان دهنده تعهد آن به ارائه طیف گسترده ای از توکن ها به کاربران و تقویت موقعیت خود به عنوان یک صرافی پیشرو است. همچنین بازده خوبی برای Binance به همراه خواهد داشت. همستر Combat جامعه ای با بیش از 300 میلیون نفر و بیش از 50 میلیون بازیکن روزانه Tap-to-Earn دارد. هنگامی که رویداد تولید توکن رخ می دهد و توکن برای معامله ظاهر می شود، بایننس تعداد زیادی کاربر جدید را جذب می کند.

بسیاری انتظار رشد قابل توجه و فرصت های جدید با $HMSTR دارند. قابل مشاهده بودن آن در Binance باعث گمانه زنی ها در مورد یک لیست اولیه شد. همستر مبارزه شده است. احساسات پیرامون همستر مبارزه در بایننس تأثیر پلتفرم و آینده امیدوارکننده توکن $HMSTR را برجسته می کند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا