سرگرمی

فال ابجد امروز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳

بازتاب آنلاین، فال روزانه ابجد امروز دوشنبه 15 مرداد 1403 را بخوانید و از وقایع سر راه خود مطلع شوید.

فال ابجد یکی یکی از جالب ترین طالع بینی هاست. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که 4 حرف A، B، C، D با توجه به ماه تولد شما چگونه چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز دوشنبه 15 مرداد با توجه به ماه تولدتان می توانید در زیر 1403 را بخوانید.

فال برای متولدین امروز فروردین

ابجد فال تو: JAB

تعبیر: شما نیت بدی دارید. افراد زیادی هستند که در زندگی به شما حسادت می کنند و مشکلات زیادی برای شما ایجاد می کنند. بهتر است؛ هر چه زودتر انرژی های منفی خود را از خود دور کنید تا از شر بدخواهان در امان بمانید، با بدگویی از دیگران پشت سر خود آینده خود را نابود خواهید کرد. برای خرید یا فروش زیاد منتظر نباشید، همین امروز تصمیم بگیرید و اقدام کنید. یک امضا و یک توافق همه به نفع شماست. بهتر است تلفنی را که فعلا در اختیار شما قرار داده اند جواب ندهید، راهی برای خرید زمان بیشتر برای فکر کردن پیدا کنید. برای خلق و خوی شما بهتر است هر چه زودتر فعالیت های جدید را شروع کنید.

فال برای متولدین امروز اردیبهشت ماه

ابجد فال تو: bdc

تعبیر: فال روشن است. گشایشی در زندگی شما به وجود می آید، به زودی به اهداف و خواسته های قلبی خود خواهید رسید و شادی را در خود ایجاد خواهید کرد، بهتر است قصد انجام معاملات پولی و مالی را داشته باشید. با بزرگترهای خود مشورت کنید تا در آینده با سردردهای بزرگ مواجه نشوید. شما باید افکار قدیمی خود را دور بریزید و قدرت ریسک کردن را داشته باشید. لذت زندگی در لحظه ای است که ارتباط حاصل می شود و به زودی این لحظه را تجربه خواهید کرد. در پاسخ به دعوت نامه ای که برای شما ارسال شده است دریغ نکنید. میخوای بری این مراسم زود جواب بده. تو مسئول حرفی هستی که به کسی گفتی، حالا که به سراغت آمده، ابایی نکن.

فال برای متولدین امروز خرداد

ابجد فال تو: BBA

تعبیر: فال خوب نیست. شما اهل فتنه و فتنه هستید، با این کار در زندگی خود با مشکلات زیادی روبرو می شوید، فال خود را به رنگ تیره تبدیل می کنید، آینده خود را خراب می کنید، بهتر است; از انجام کارهای اشتباهی که باعث مشکلات زیادی برای شما می شود دست بردارید. بهتر است راه خود را در مبارزه و بحث پیدا کنید زیرا اگر این کار را نکنید، ناامیدی به مشکلات شما اضافه می شود. به آنچه می شنوید یا دیگران از شما می خواهند پاسخ مثبت ندهید و کمی فکر کنید. حتی اگر دیگران به تعهدات خود پایبند نباشند، شما باید وظایف خود را به درستی انجام دهید. خودت را تحقیر نکن

فال برای متولدین امروز تیر

ابجدال شما: AD B

تعبیر: فال خوبی دارید. به فضل خدا خیر و برکت در زندگی شما جاری خواهد شد، بهتر است; در راز و نیاز خدا تنبلی نکنید، از یاد و نام خدا غافل نشوید تا خداوند توفیق و سربلندی را در زندگی برای شما به ارمغان آورد و شما را به اهداف و آرزوهایتان برساند. از نظر ذهنی و عاطفی، در حال حاضر در شرایطی نیستید که بتوانید تصمیم درستی بگیرید. اتفاقات بدی که در گذشته برای شما رخ داده تاثیر منفی روی شما گذاشته و متأسفانه بعد از گذشت این همه مدت نتوانسته اید این اتفاقات را فراموش کنید، همچنان در بحث ها احساساتی می شوید و کنترل خود را از دست می دهید. هر وقت بحثی شد محل را ترک کنید.

فال برای متولدین امروز مرداد

ابجد فال تو: آجا

تعبیر: تقصیر تو خوب است. به زودی گره از کار شما باز می شود، اگر قصد کار اشتباهی دارید، بهتر است; دست از این کار بردارید، برای شما مشکل ساز می شود، فردی وارد زندگی شما می شود که برای شما موفقیت و سربلندی به ارمغان می آورد و در آینده شما را به پیروزی می رساند. تصمیم عاقلانه ای برای رسیدن به هدف خود بگیرید و سعی کنید درهای موفقیت را به روی شما باز کنید. ممکن است مجبور شوید روی احساسات خود قدم بگذارید، مشکل را از آنچه که هست سخت تر نکنید تا آن را حل کنید. در تصمیم گیری به شما کمک می شود، سعی کنید منصف باشید و چیزی نگویید که بعداً از گفتن آن پشیمان شوید.

فال برای متولدین امروز شهریور

ابجد فال تو: dbc

تعبیر: روزگار مطابق میل شماست، به زودی به خواسته ها و خواسته های دلتان می رسید و حاجاتتان برآورده می شود، به خدا توکل کنید و در کارتان معطل نشوید، سعی کنید بیشتر مراقب خود باشید، کسی دنبالش است. شما و او می خواهد مشکلات بزرگی برای شما در آینده ایجاد کند. با دید مثبت به افراد نگاه کنید و از دنیایی که برای خود ساخته اید خارج شوید و واقعیت اطراف خود را ببینید. افرادی در اطراف شما هستند که در اتفاقاتی که می افتد نقش دارند، شما از اتفاقی که افتاده ناراحت هستید اما بهتر است دیگر دعوا نکنید، اتفاقی که افتاده به نفع شما خواهد بود حتی اگر امروز هیچ سودی در آن ندید.

♎ فال برای متولدین امروز مهر

ابجد فال شما: cbc

تعبیر: دعوا و درگیری پیش رو دارید و شخصی قصد دارد عمل بدی را که در گذشته انجام داده اید تلافی کند. شما باید خیلی مراقب باشید. سختی های زیادی را در زندگی متحمل شده اید اما امسال از هر نظر برای شما بهتر خواهد بود و در نهایت از شر مشکلات خلاص خواهید شد. قدر سلامتی خود را بدانید و از هر نی کوهی نسازید. از انتقاد از دیگران و تحلیل رفتار آنها خوشحال می شوید، اما باید بدانید که این کار باعث می شود وجهه مثبت خود را در مقابل دیگران از دست بدهید. شاید گاهی بهتر است خود را جای دیگران بگذارید و ببینید چگونه تصمیم می گیرید.

فال برای متولدین امروز آبان

طالع بینی شما: BDD

تعبیر: کسانی که فکر می کنید دوستان شما هستند در واقع دشمن شما نیستند و به زودی متوجه این موضوع خواهید شد، پس از آنها دوری کنید. اگر مردم به شما حسادت می کنند، نباید موفقیت خود را به آنها بگویید، مطمئن باشید که این راه برای شما بهتر است. در کارها قدرت تشخیص خوبی دارید، اما این روزها ممکن است مسیری را انتخاب کنید که به دلیل حواس پرتی و مشغله به بیراهه می رود، کمی مراقب باشید، در غیر این صورت باید با دقت در پرتگاه ها و دره هایی که سر راهتان قرار دارند، پیمایش کنید. روزهای خوشی در راه است، فقط با برنامه ریزی پیش برو و از مشکلات نترس.

♐ فال برای متولدین امروز آذر

ابجد فال تو: bcd

تعبیر: متأسفانه اسرار شما برملا می شود و مشکلاتی برای شما پیش می آید، بهتر است حقیقت را بگویید و طفره نروید. مشکلاتی خواهید داشت که برای حل آنها باید از بزرگترها کمک بخواهید و غرور و خودخواهی را کنار بگذارید. اگر مشکل مالی دارید به زودی حل می شود. باید برای کسی هدیه بخری. این روزها احساس می کنید بین شما و فرد مورد علاقه تان فاصله است و به همین دلیل بسیار غمگین هستید. دلیل اتفاقات ناخواسته ای که در این مدت رخ داده به زودی مشخص خواهد شد. با تمام فشارهایی که روی شماست بهتر است. روزها تصمیمات مهم و جدی نگیرید، کمی به خودتان فرصت دهید.

فال برای متولدین امروز دی

فال شما: DBD

تعبیر: مراقب خیانت و فریب اطرافیان خود باشید، زیرا این کار در نهایت به شما آسیب می رساند. دوستان بدی دارید که همیشه شما را به انجام کارهای اشتباه تشویق می کنند، اگر نتوانید از آنها فاصله بگیرید، به دردسر بزرگی خواهید افتاد. پولی دریافت خواهید کرد که باید سرمایه گذاری کنید. خودت را دوست داشته باش تا یاد بگیری دیگران را دوست بداری. با دیگران همان کاری را انجام دهید که امیدوارید با شما انجام دهند. اخباری می شنوید که شما را بسیار خوشحال می کند، آگاه باشید تصمیمی که بعد از آن می گیرید بسیار مهم است. برای خرید عجله نکنید و خودداری کنید. شما یک مهمان ناخوانده خواهید داشت.

فال برای متولدین امروز بهمن

ابجد فال تو: DAJ

تعبیر: اگر در زمینه ای تلاش کنید، مطمئناً موفقیت های خوبی خواهید داشت و با تکیه بر استعدادهای خود به اهداف خود خواهید رسید. ممکن است شخصی از نظر عاطفی با شما ناسازگار باشد، بهتر است به او زمان بدهید و از سوء ظن دوری کنید. با اطرافیان خود مهربان تر باشید. هیچکس به شما بدهکار نیست افراد را از روی ظاهرشان قضاوت نکنید. هر کسی که لبخند بر لب دارد لزوما خوشحال نیست. مسئولیت حرف هایتان را بپذیرید، دروغ نگویید، در غیر این صورت ظاهراً مردم شما را تأیید می کنند، اما پشت سرتان دیگر هرگز حرف های شما را باور نمی کنند.

♓ فال برای متولدین امروز اسفند

ابجد فال تو: ABD

تعبیر: ممکن است بدخواهان زیادی در اطراف خود داشته باشید، اما خداوند با شماست و مطمئن باشید که اجازه نمی دهد به شما آسیبی برسانند. تصمیمات بزرگی برای خود گرفته اید، اما اطرافیانتان از آن آگاه نیستند و اگر بخواهید به تنهایی جلو بروید، مانعتان می شود، پس بهتر است با آنها مشورت کنید. حضور فرزند خردسال در خانواده روحیه شما را از این به آن سو می کند. راه خود را در یک خط ادامه ندهید، سعی کنید تغییری در زندگی خود ایجاد کنید. مشغله کاری شما در این روزها نتیجه یکنواخت بودن زندگی شماست. روزهای سختی را پشت سر می گذارید، اما بهتر است از یک نفر کمک بگیرید. منیت شما کمکی به شما نخواهد کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا