اخبار روز

اعلام شرایط دریافت کارت پایان خدمت سربازان غایب


به گزارش مانیبان، سرهنگ پاسدار کورش ملکشاهی در گفتگو با خبرنگاران گفت: بر اساس ابلاغیه طرح انصار ستاد کل نیروهای مسلح، تمامی افراد بالای هشت سال که غایب هستند می توانند نسبت به دریافت کارت پایان خدمت اقدام کنند. با استفاده از مزایای این طرح

وی گفت: افراد واجد شرایط و علاقه مند به شرکت در طرح انصار باید با مراجعه به نزدیک ترین ناحیه بسیج به محل سکونت خود در این طرح ثبت نام کنند.

معاون منابع انسانی سپاه بیت المقدس استان کردستان افزود: طرح انصار برای افرادی است که هشت سال غیبت داشته و از خدمت سربازی فرار نکرده اند.

انعطاف در مدت مددکاری و انتخاب زمان حضور در محل کار طبق توافقنامه، انعطاف در مدت خدمت وظیفه عمومی (14 تا 21 ماه)، بخشودگی سنوات اضافه خدمت، حذف غیبت مشمول سامانه خدمت. عموم مردم پس از استخدام، امکان خروج از کشور بخشی از مزایای این طرح برای سفرهای زیارتی به عتبات عالیات و حج و حذف دو ماه آموزش شبانه روزی است.

بهره مندی از امتیاز کسر خدمت ازدواج (2 ماه)، اولاد (فرزند اول 3 ماهه)، (فرزند دوم 4 ماه) و (فرزند سوم 5 ماه)، کسر خدمت برای عضویت در بسیج برای فعالیت قبل از مرخصی سربازی و کسر برای والدین. «داستان ایثار» صرف نظر از اینکه در خط مقدم خدمت می کنند یا جانباز، به کارگیری مشمولان طرح با توجه به تجربه، مهارت و توانایی از دیگر مزایای طرح انصار است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا