اخبار روز سینما

سریال انیمیشنی Evil Dead ساخته خواهد شد

طبق اعلام رسمی «بروس کمپبل»، فرانچایز او و «سم ریمی» دوباره در حال شکل‌گیری و گسترش خود است با اعلام این بازیگر، انیمیشن Evil Dead ساخته می‌شود.

فرنچایز ترسناک «سم ریمی»، دهه‌هاست که مورد توجه قرار گرفته، اما اخیراً دوباره به صدر اخبار بازگشته است. ما قبلاً می‌دانستیم که حداقل دو فیلم دیگر قرار است پس از  شیطان کش برمی‌خیزد (Evil Dead Rise) ساخته شود؛ اما به نظر می‌رسد این مجموعه از طریق انیمیشن نیز ادامه خواهد یافت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


انیمیشن Evil Dead ساخته خواهد شد

«بروس کمپبل» در مصاحبه اخیر خود با نشریه Entertainment Weekly، برای تبلیغ نمایش جدیدش گفت که یک سریال انیمیشنی Evil Dead از این فرنچایز ترسناک در حال ساخت است. او گفت که این نمایش می‌گذارد تا او به بازی کردن در نقش «اش ویلیامز» ادامه دهد که آخرین حضور مهم او در سریال سه‌فصلی Ash vs. Evil Dead بود.

او اساساً گفت که تمام روز آماده است تا صدای «اش» را دوبله کند؛ زیرا صدای او برخلاف بدنش در طول دهه‌ها تغییر نکرده است.

انیمیشن Evil Dead

در آینده، «کمپبل» برخی از نکات کوچک را برای آنچه در انتظار دو فیلم بعدی است ارائه کرد. اوایل امسال، متوجه شدیم که یکی از این فیلم‌ها، اسپین آفی از سباستین وانیچک خواهد بود و دیگری داستانی کاملاً اصلی که توسط «فرانسیس گالوپی» نوشته و کارگردانی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Evil Dead به شکل انیمیشن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Gizmodo

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا