اخبار روز سینما

اولین تیزر مینی سریال M. Son of the Century منتشر شد

اخیراً اولین تیزر مینی سریال M. Son of the Century (ام. پسر قرن)، به انتشار رسید و به همراه آن تاریخ انتشار این مجموعه در شبکه اسکای مشخص شد.

سریال ام. پسر قرن ساخته «جو رایت»، ماه آینده در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درخواهد آمد و سپس در سال 2025 از شبکه «اسکای» پخش خواهد شد. این فیلمساز با این سریال بلند به تلویزیون بازمی‌گردد تا به بررسی صعود «بنیتو موسولینی»، دیکتاتور فاشیست، به سمت نخست‌وزیری ایتالیا در سال 1922 بپردازد، پستی که تا برکناری‌اش در سال 1943 در اختیار داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تیزر مینی سریال M. Son of the Century

آخرین بار که «رایت» یک سریال محدود مانند این را کارگردانی کرد، در سال 2003 با برنامه چارلز دوم: قدرت و اشتیاق در «بی‌بی‌سی وان» بود که 27 سال از زندگی پادشاه را پوشش می‌داد، زمانی که او برای بازگرداندن سلطنت تلاش می‌کرد. بررسی تاریخ همیشه یکی از نقاط قوت رایت بوده است، اما با انتخابات پیش روی آمریکا که دموکراسی را به رای می‌گذارد، آخرین سریال او بسیار به موقع به نظر می‌رسد.

«لوکا مارینلی»، بازیگر ایتالیایی که به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌های مارتین ایدن، گارد قدیمی و سریال تروست از شبکه «اف‌ایکس» (FX) مورد تحسین جهانی قرار گرفته است، نقش اصلی سریال ام. پسر قرن را بر عهده دارد.

در یک تیزر اخیرا منتشر شده توسط «اسکای تی‌وی»، «مارینلی» در نقش «موسولینی» دیده می‌شود که مستقیما با دوربین صحبت می‌کند، بالای سرش تراشیده شده و حرکاتش به شدت اغراق‌آمیز است. در حالی که جمعیت با شور و شوق شعار می‌دهند، او اعلام می‌کند:

ما جدید هستیم.

بعدا، با فریاد زدن به گروهی از هموطنان مشعل‌دار، می‌گوید:

ما تاریخ می‌سازیم!

تیزر سریال M. Son of the Century را مشاهده کنید:

سریال M. Son of the Century محصول «اسکای استودیوز» در سال 2025 از شبکه «اسکای» پخش خواهد شد و در سرویس استریم NOW در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال M. Son of the Century چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا