اخبار روز

ما آماده مقابله با تهدیدها هستیم

در حالی که گزارش ها حکایت از ترس شدید صهیونیست ها و مقامات آنها از حمله تلافی جویانه احتمالی ایران و محور مقاومت به سرزمین های اشغالی دارد، رئیس این رژیم همچنان مدعی آمادگی تل آویو برای این تهدیدها بود.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های عربی، اسحاق هرتزوگ، رئیس جمهور اسرائیل مدعی شد که «محور شرارت» اعلام کرده است که قصد حمله به ما را دارد و ما آماده مقابله با این تهدید هستیم.

هرتزوگ همچنین مدعی شد: ما درخواست جنگ نکردیم، اما اگر چاره دیگری نداشته باشیم به هر قیمتی از خود دفاع خواهیم کرد.

ادعای رئیس جمهور اسرائیل پس از اطلاع رسانی عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در صبح روز چهارشنبه (10 تیرماه 1393) 19 تیرماه تایید می شود. مرداد 1403) در اطلاعیه ای اعلام کرد: با تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و ملت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، اقامتگاه دکتر دکتر. و بر اثر این حادثه وی و یکی از محافظانش به شهادت رسیدند.»

همچنین حزب الله لبنان صبح چهارشنبه (31/10 ژوئیه). مرداد) در اطلاعیه ای اعلام کرد: دشمن صهیونیستی شامگاه سه شنبه (9 تیر 93/90) مرداد) به حومه بیروت حمله کرد و یک ساختمان مسکونی را ویران کرد یکی محله های آن را هدف قرار داد و بسیاری از شهروندان را به شهادت رساند و تعدادی دیگر را مجروح کرد و در برخی از طبقات ساختمان ویرانی های اساسی ایجاد کرد. فرمانده بزرگ جهاد برادر فواد شکر (حاج محسن) در آن زمان در این ساختمان حضور داشت.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان روز پنجشنبه به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و فواد شکر، فرمانده شاخص مقاومت اسلامی لبنان، گفت: دشمن و کسانی که پشت سر دشمن هستند. باید منتظر پاسخ نهایی ما باشیم بین ما و تو روزها و شبها و میدان جنگ است.

وی افزود: نمی گویم ما حق پاسخگویی در زمان و مکان مناسب را برای خود محفوظ می داریم، بلکه می گویم پاسخ می دهیم و صبر کنند و پاسخ در اختیار میدان قرار می گیرد.

سید حسن نصرالله همچنین گفت: پاسخ مقاومت به ترور شهید فواد شکر روشن و غیرقابل انکار است و دشمن و حامیان این نظام قطعا باید منتظر پاسخ بعدی ما باشند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا