اخبار روز سینما

تاریخ آغاز فیلمبرداری فیلم The Death of Robin Hood مشخص شد

«مایکل سرنوسکی»، کارگردان مطرح سینما، تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم The Death of Robin Hood با بازی «هیو جکمن» ستاره مشهور هالیوود را اعلام کرد.

این فیلم به عنوان یک بازخوانی تاریک از داستان افسانه‌ای «رابین هود» شناخته می‌شود. «جودی کومر» در نقش مقابل «هیو جکمن» به عنوان «رابین هود» خسته و تنها که با گذشته جنایتکارانه خود دست و پنجه نرم می‌کند و پس از زخمی شدن شدید تحت مراقبت یک زن مرموز قرار می‌گیرد، ایفای نقش خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم The Death of Robin Hood

«سرنوسکی» در مصاحبه با وبسایت اسکرین‌رنت در رابطه با انتشار دیجیتال فیلم سکوت یک مکان: روز اول اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم جدید رابین هود در اوایل سال آینده آغاز خواهد شد. او در حالی که تمایل نداشت از رویکرد منحصر به فرد فیلم درباره افسانه رابین هود چیزی فاش کند، اشاره کرد که نسخه «هیو جکمن» از این شخصیت فراتر از انتظار مردم خواهد بود.

The Death of Robin Hood داستانی را روایت خواهد کرد که در اقتباس‌های دیگر کمتر به آن پرداخته شده است.

فیلم The Death of Robin Hood

با توجه به اینکه احتمالاً «کومر» نقش زن مرموزی را بازی می‌کند که «رابین هود» ( هیو جکمن) در فیلم مرگ رابین هود به دنبال کمک از اوست. «سرنوسکی» ممکن است جزئیات داستان خود را مستقیماً از این بالاد (افسانه‌سرایی قالبی در ادبیات) عصر رنسانس برداشته باشد.

با این حال، جزئیاتی که در مورد فیلم منتشر شده، به نظر می‌رسد این فیلم بخش مهم دیگری از فولکلور (نوعی باور مردمی) را پوشش خواهد داد، هرچند که این بخش در دوران مدرن تا حد زیادی نادیده گرفته شده است. این قسمت از افسانه که احتمالاً به بالاد قرن هفدهم بازمی‌گردد قتل او به دست کسی را که بیش از همه به او اعتماد دارد، را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Death of Robin Hood چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا