اخبار ارز دیجیتال

توکن HMSTR در صف لیست شدن در بایننس؛ بازیکنان همستر کامبت آماده باشید!

صرافی بایننس در آخرین به‌روزرسانی خود، از احتمال لیست کردن توکن بازی همستر کامبت (HMSTR) خبر داده و به این ترتیب، هیجان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران را برانگیخته است.

طبق گزارش‌ها، توکن همستر کامبت پس از لیست شدن در میان توکن‌های سایت کوین‌ مارکت‌ کپ (CoinMarketCap)، به نظر می‌رسد که اکنون به لیست شدن در صرافی بایننس بسیار نزدیک است.

به گزارش رمز ارز نیوز، این امر دسترسی معامله‌گران به این توکن را پس از راه‌اندازی آسان‌تر خواهد کرد و به نفع بایننس نیز خواهد بود؛ زیرا می‌تواند جامعه چند صد میلیون نفری بازی همستر کامبت را جذب کند.

تیم همستر کامبت در ابتدا تاریخ راه‌اندازی توکن خود را جولای ۲۰۲۴ اعلام کرده بود. با این حال، تیم توسعه‌دهنده اعلام کرد که به دلیل مقیاس عظیم این ایردراپ، با چالش‌های فنی روبرو شده‌اند.

ایردراپ این توکن، بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر را شامل می‌شود که آن را به یکی از بزرگ‌ترین ایردراپ‌ها در تاریخ ارز دیجیتال تبدیل می‌کند.

در حال حاضر و علی‌رغم تأخیر در عرضه رسمی توکن همستر کامبت، کاربران می‌توانند این توکن را در بازار پیش از عرضه چندین صرافی بزرگ، مانند گیت (Gate.io)، اوکی‌ایکس (OKX)، بای‌بیت (Bybit)، کوکوین (KuCoin) و بیت‌گت (Bitget)، معامله کنند.

با این حال، تاریخ دقیق راه‌اندازی و نرخ تبدیل امتیازهای بازی به توکن HMSTR هنوز مشخص نیست و این موضوع موجب نگرانی و ناراحتی معامله‌گران شده است.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا