اخبار روز

فیلم های جدید؛ از «ملاقات با جادوگر» تا «قیف» و…

قرارداد 6 فیلم جدید برای اکران در سینماها ثبت شد.

به گزارش ایسنا، در سیزدهمین جلسه شورای صنفی نمایشی که امروز یکشنبه 23 مردادماه در خانه سینما برگزار شد، اسامی دو فیلم جدید که قرار است چهارشنبه هفته جاری اکران شوند و همچنین قرارداد آنها اعلام شد. اکران چند فیلم دیگر نیز ضبط شده است.

بر این اساس، فیلم‌های «ملاقات با جادوگر» و «در آغوش درخت» از چهارشنبه هفدهم ساخته شده‌اند. مرداد در سینماهای سراسر کشور اکران خواهند شد.

«ملاقات با شعبده باز» به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه کنندگی حمید فریدیان یکی این فیلم طی دو سال گذشته قرار بود چندین بار نمایش داده شود اما به دلایل مختلف اکران نشد و بالاخره این هفته جادوی اکران خود را خواهد شکست.

فیلمنامه این کمدی توسط امیرمهدی جوهله نوشته شده است.

مانی حقیقی، امیرمهدی جهله، نسیم ادبی، علیرضا خمسه و… در فیلم دیدار با شعبده باز به ایفای نقش می پردازند.

«در آغوش درخت» دو سال پیش نیز در جشنواره فجر رونمایی شد و از این هفته به نمایش درمی‌آید.

این فیلم به کارگردانی بابک خواجه پاشا داستان خانواده ای را روایت می کند که پدر و مادرشان در آستانه جدایی هستند. نقش مادر را مارال بنی آدم بازی می کند.

همچنین در جلسه امروز شورای اصناف قرارداد گروه های «نفرین آرتا»، «مفت بار»، «قیف»، «شه سوار»، «شهر گربه ها» و «سفر پرماجرا» به ثبت رسید.

فیلم سینمایی «نفرین آرتا» به کارگردانی مجید کریمی و تهیه کنندگی سیدجلال چاوشیان ساخته شده است. این فیلم توسط نمایندگی پخش «گویا فیلم» به سرپرستی پردیس ایرانمال منتشر خواهد شد.

فیلم «مفت بار» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی حسین فرحبخش نیز توسط پردیس آزادی پخش این فیلم به نمایش در می آید. همچنین جدیدترین فیلم «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسوفی و ​​تهیه کنندگی سعید ملکان نیز آماده اکران است که توسط «خانه فیلم» به کارگردانی پردیس چارسو در سینماها اکران می شود.

فیلم کمدی «شه سوار» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین نمازی که سال گذشته در جشنواره فجر معرفی شده بود، به کارگردانی پردیس ملت توسط صدا و سیمای شهرفرنگ اکران می شود.

همچنین در حوزه سینمای کودک فیلم «شهر گربه ها ۲» به کارگردانی و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی است که «خانه فیلم» به کارگردانی پردیس کورش به نمایش در می آید.

فیلم «سفر پرماجرا» به کارگردانی و تهیه کنندگی حجت سیفی و توزیع کننده «رسانه فیلمسازان مولاد» دیگر فیلم اعلام شده برای اکران به کارگردانی پردیس چارسو است.

گزارش جلسه شورای صنفی حاکی از آن است که در ادامه روند یکسان سازی قراردادها، پس از جلسات متعدد، انجمن تصویربرداران و انجمن صدا و سیما با طرح یکسانی موافقت کردند. و از این پس فیلمبرداران بر اساس فاکتور مذکور با صدا و سیما تسویه حساب مالی خواهند کرد

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا