اخبار روز سینما جهان

اسکورسیزی وارد مرحله جدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، اسکورسیزی پس از ساخت فیلم هایی با ابعاد عظیمی چون «ایرلندی» و «قاتلان ماه گل»، در جلسه پرسش و پاسخ با مخاطبانش گفته است که دیگر نمی خواهد فیلم های عظیم و عظیم بسازد. بودجه ها

به گزارش مهراسکورسیزی گفت که روی یک سریال محدود کار می‌کرد و می‌خواست همه آن را خودش کارگردانی کند، نه مانند Boardwalk Empire یا Vinyl، جایی که او فقط خلبان‌های آنها را کارگردانی می‌کرد. به نظر می رسد این برنامه احتمالا از سوی شبکه HBO به اسکورسیزی پیشنهاد شده است، زیرا او ارتباط نزدیکی با این شبکه دارد.

وی افزود: متوجه شدم اگر قرار است سریال بسازم فقط قسمت های آزمایشی را می توانم کارگردانی کنم. در مورد «وینیل» هم، در پایان فصل اول به این نتیجه رسیدم که باید بیشتر درگیر ساخت آن می شدم.

اسکورسیزی همچنین گفت که احتمالا پس از فیلم «عیسی» اقتباسی از رمان «خانه» مرلین رابینسون خواهد ساخت. اسکورسیزی افزود که او واقعاً نمی‌خواهد یک فیلم بزرگ دیگر با صدها ویژگی اضافی بسازد.

معنای این کلمات می تواند این باشد که «شرط» و «سیناترا» ساخته نشده است. اسکورسیزی سال گذشته ایده کارگردانی «شرط» را بر اساس کتابی به همین نام نوشته دیوید گرانلاس در سر داشت. این فیلم شامل صحنه های فرعی زیادی بود.

فیلمسازی اسکورسیزی در مرحله جدیدی که بر اساس فیلمسازی صمیمی تر است، می تواند نوع متفاوتی از سینما باشد، زیرا او از زمان رستاخیز در سال 1999 ساخته ای کم هزینه نداشته است.

از سال 2001، اسکورسیزی تنها فیلم‌های بزرگ و پرهزینه‌ای مانند گنگ‌های نیویورک، هوانورد، رفتگان، گرگ وال استریت، مرد ایرلندی و قاتلان ماه کامل را کارگردانی کرده است که همگی با استقبال خوبی مواجه شدند. و چندین نامزدی اسکار حاصل شده است.

۲۴۵۲۴۵

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا