اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا دوشنبه 15 مرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش شمانیوز : در این مقاله شعری ناب از حافظ و تفسیری جامع بر اساس ماه تولد ارائه شده است. این فال حافظ با توجه به انرژی های خاص روز و هماهنگی آن با شعر حافظ به شما الهام می بخشد.

فروردین

شعر:

«چو کهربای صبا زلف را شکست

زندگی او با هر شکستگی که به آن می پیوندد تجدید می شود.

ترجمه:

فروردین برای متولدین: این شعر به این معناست که اگر در این روز با دیدی روشن و آرام به مشکلات خود نگاه کنید و صبور باشید، فرصت جدیدی برای حل آنها پیش روی شما قرار می گیرد. سبه به معنای باد صبحگاهی و نماد تجدید و نو شدن است.

اردیبهشت ماه

شعر:

«بیا لعل و زرش کاری نکنند

هزار ناله و فریاد و درد بی درمان

ترجمه:

برای متولدین اردیبهشت ماه این شعر نشان می دهد که تلاش برای تحقق خواسته ها و اهمیت دادن به ارزش های واقعی زندگی بدون آرامش درونی بی فایده است. از دغدغه های مادی دوری کنید و به ارزش های معنوی اهمیت دهید.

خرداد

شعر:

«زلوف آشفته، بدخلق، خندان و مست است

پیراهن چاک، غزل سرا و صراحی در دست»

ترجمه:

خرودیس امروز با روحیه ای شاد و بی دغدغه به سراغ حل مشکلات بروید. این روز را با خنده و شادی بگذرانید، از نگرانی دوری کنید. وقتی نیمه پر لیوان را ببینید چیزهای بهتری را تجربه خواهید کرد.

تیر

شعر:

«اگر سایه عاشق بر سر معشوق بیفتد چه می شود؟

ما به او نیاز داشتیم، او به ما علاقه ای ندارد.

ترجمه:

برای ماهی ها، این شعر یادآوری است که در روابط عاشقانه همیشه باید انتظارات خود را پایین نگه دارید. گاهی لازم است بیشتر به خودتان توجه کنید و از دیگران انتظار زیادی نداشته باشید.

مرداد

شعر:

«پیرمرد عاشق جوانی شد

و راز در دل با دوست به اختلاف افتاد.

ترجمه:

آگوستین ها، این روز به شما این فرصت را می دهد که احساسات خود را صادقانه بیان کنید. از هیچ چیز نترسید و در روابط خود با صداقت رفتار کنید. این بازگویی احساسات می تواند شما را به یک فرد مهم نزدیکتر کند.

شهریور

شعر:

“آن دوست، خانه ما یک مکان افسانه ای بود

از بالا تا پایین پر از ایراد بود.

ترجمه:

سپتامبر، امروز به دنبال کمال نباشید. زندگی پر از عیب و کاستی است. بهتر است این روز را با پذیرش این حقیقت بگذرانید که هیچکس کامل نیست و از لحظات ساده زندگی لذت ببرید.

مهر

شعر:

«هرچند باد شاد است و باد بی خیال

او شبیه بنگ چنگ، یک حسابدار تیزبین است.

ترجمه:

برای متولدین مهر این شعر نشانه احتیاط و دوری از سرگرمی های ناخوشایند است. امروز بهتر است به مسائل اخلاقی و ارزش های خود پایبند باشید و از موقعیت هایی که می تواند شما را در معرض خطر قرار دهد دوری کنید.

آبان

شعر:

«کسانی که خاک را با کیمیا مقایسه می کنند

آیا آنها از ما چشم پوشی کردند؟

ترجمه:

به گفته آبانی ها، این شعر نشان دهنده امید و انتظار برای تغییر بزرگ در زندگی است. حتی اگر احساس می کنید از شما قدردانی نمی شود، بدانید که روزی تلاش ها و نیت شما مورد توجه قرار می گیرد.

آذر

شعر:

«راهی هست، راه عشق، بی طرف

چاره ای جز مردن نیست.»

ترجمه:

آذری ها امروز به دنبال ماجراجویی های جدید و هیجان انگیز باشید. مسیر عشق پر از سختی است اما در نهایت با دل دادن به این راه پاداش بزرگی دریافت خواهید کرد.

دی

شعر:

«هر که خلوت است، دلش در خلوت دوستش می ماند.

کسانی که این را نمی دانند در انکار می مانند.

ترجمه:

دی این شعر حوت بیانگر اهمیت وفاداری و پایبندی به اصول است. در این روز به وعده های خود وفادار بمانید و از شک و تردید در روابط خود بپرهیزید. وفاداری کلید موفقیت شماست.

بهمن

شعر:

ساقیا بلند شو ده لیوان بخور.

غصه های روزگارم را پاک کن

ترجمه:

بهمنیان امروز از غم و نگرانی دوری کنید. این شعر دعوتی است به شادی و شادی. از زندگی لذت ببرید و به خودتان اجازه دهید حتی برای یک روز از مشکلات خود دور شوید.

اسفند

شعر:

«گفتم برات متاسفم، تو گفتی باید متاسف باشی

گفتم بگذار ماه من باشد، گفتی می آید

ترجمه:

این شعر برای اسفندیس پایان دغدغه ها و مشکلات را نشان می دهد. اگر احساس می کنید در شرایط سختی هستید، بدانید که این روزها به پایان می رسد و نور به سراغ شما می آید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا