اخبار روز

این جاده یک ماه چهارشنبه‌ها مسدود است! :: بازتاب آنلاین

محور هراز از ۱۳ مرداد تا ۲۰ شهریور در روزهای چهارشنبه مسدود است.

به گزارش بازتاب آنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اعلام کرد: محور هراز از تاریخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ در روزهای چهارشنبه از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۴ مسدود است.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با مهر درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمالی کشور گفت: محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (رفت و برگشت) از ساعت ۶ صبح ۱۴ مرداد تا ساعت ۲۴ تاریخ ۱۶ مرداد (به صورت ۲۴ ساعته) مسدود است.

وی از ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران حدفاصل تونل شماره ۲ تا ۱ خبر داد و گفت: در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: همچنین در آزادراه‌های قزوین – کرج – تهران حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک، آزادراه کرج – قزوین محدوده‌های مهرویلا و ینگی امام ترافیک سنگین است.

وی افزود: در آزادراه ساوه – تهران محدوده احمد آباد مستوفی، محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع و محور ورامین –تهران محدوده قلعه نو ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وی افزود: محور کندوان از ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۳، به صورت ۲۴ ساعته در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، به دلیل اجرای عملیات راهداری، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه امکان پذیر است.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: همچنین محور هراز از ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای چهارشنبه، به دلیل اجرای عملیات راهداری، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کندوان و فیروزکوه امکان‌پذیر است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا