اخبار روز سینما

تریلر نسخه ای چی فیلم هفت سامورایی منتشر شد

تریلر فیلم هفت سامورایی که به صورت نسخه اچ‌دی (HD) درآمده است، به مناسبت هفتاد سالگی این فیلمِ هیجان‌انگیز، به انتشار رسید.

هفت سامورایی «آکیرا کوروساوا» به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های اکشن تاریخ شناخته می‌شود. اکنون به مناسبت هفتاد سالگی این فیلم حماسی، نسخه 4K آن برای دانلود به اشتراک گذاشته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم هفت سامورایی به صورت نسخه HD منتشر شد

رسانه بلوری‌دی اخیراً اعلام کرده است که نسخه با کیفیت فیلم هفت سامورایی در تاریخ 21 اکتبر 2024 (30 مهر 1403) به مناسبت هفتادمین سالگرد خود در قالب بلوری 4K و بلوری معمولی منتشر خواهد شد و این یک نقطه عطف بزرگ برای چنین فیلم محبوبی است.

این فیلم، پرفروش‌ترین نسخه بلوری، VHS و دی وی دی موسسه فیلم بریتانیا در تمام دوران به‌شمار می‌آید و اولین انتشار بلوری ۴4 در بریتانیا خواهد بود. پس از بازسازی جدید توسط استودیوی توهو، ژاپن، این فیلم در جشنواره فیلم کن 2024 به نمایش جهانی درآمد.

هفت سامورایی اغلب به عنوان شاهکار «کوروساوا» و یکی از بهترین فیلم‌های سامورایی‌محور تمام دوران در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این، «کوروساوا»، استاد ژانر سامورایی است و چندین فیلم را تحت همین موضوع مانند راشومون، تخت خون، یوژیمبو و غیره ساخته است.

این فیلم به مناسبت هفتادمین سالگرد خود دوباره در سینماها اکران شد و همچنان مخاطبان زیادی را برای تماشای آن به صورت حضوری در سینماهای آمریکا جذب و آن را به یک شگفتی گیشه تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم هفت سامورایی چیست؟ شما کدامیک از فیلم‌های «کوروساوا» را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: CBR

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا